@Michele: hahaha!!! Idd een ander soort poes ja…
Maar gelukkig, ik ben dus niet helemaal gek wat betreft de Sphynx en de devon Rex Met de Sphynx heb ik niet zoveel, maar de devon Rex is wel erg mooi! Maar idd prijzig zeg, zo!
Maar dat de allergie aan een enzym in de speeksel lag wist ik niet! Zo leer je nog eens wat hier…
Genante vraag
Wist ik ook niet hoor, heb ik dus op de programma geleerd, maar die syberische kat is ook erg duur hoor
Groetjes,
Michèle
Ze zijn wel erg mooi! Die blauwe ogen joh!
Maar wat een geld, ik vond er eentje die vroeg 800 euro voor een kitten!
Zal het echt wel waard zijn hoor, maar jeetje… Die zou ik iig never nooit buiten laten!
Mijn ouders hebben hun 2 Maine Coons uit het asiel waar mijn moeder werkte, ze werden binnen gebracht van een inval bij een fokkerij en na 4 weken quarantaine mocht mijn moeder ze meenemen. Voor de asielprijs van 100 euro, ze hebben dan ook geen ‘legale’ stamboom maar het zijn wel echte Maine Coons. Maar fokken wil ze er toch niet mee…
Komen we met fokken toch een beetje on-topic!
Over welke heb jij het nu?? Want alleen een ragdoll en een siamees hebben in pricipe blauwe ogen?? Enne een siamees is echt geen 800 euro, die is maar 400, 450 max. Er zijn wel andere katten die blauwe ogen hebben maar die zijn niet rasspeciferend zoals bij de siamees en ragdoll wel zo is. Enne geloof me er zitten meer raskatten en - honden in het asiel dan we denken. Helaas.
Groetjes,
Michèle
Dit was een ragdoll, en daar werd voor een 6 weken oude kitten 800 euro gevraagd. Moet wel zeggen dat het op Marktplaats was, misschien zegt dat genoeg…
Maar sowieso kosten die beestjes een hoop geld, maar ze zijn prachtig!
En idd zitten er onwijs veel rasechte katten en honden in het asiel! Alleen vaak zonder stamboom, die word er niet bij gegeven. Maar als je ze alleen voor de mooi wil hebben maakt dat niet uit.
En de reden die mensen geven waarom ze hun rasechte langhaar naar het asiel brengen?" Het was toch meer onderhoud dan ik dacht, je moet ze iedere dag kammen!" Vreselijk triest…
Maar ik ben weer helemaal op de hoogte!
Neu die prijs klopt wel, een ragdoll is inderdaad tussen de 800 en de 1200 euro, alleen als jij een raskat of hond wil ga naar een erkende fokker, en zorg dat je eerst alle info hebt over de fokker. Alle info is zo op te vragen goede en slechte.
En ik weet het, zo hebben wij onze hond overgenomen (mijn moeder dan) de kinderen waren ineens allergisch… hmm hmm. Ze hadden zich gewoon vergist in de maat en het onderhoud van een Golden Retriever.
Groetjes,
Michèle
@bakmama, geen flauw benul want ik had om ook maar gekregen. Dat was tijdens een lady’s night party, zoiets als een tubber ware party, maar dan met andere artikelen. Kreegtoen een mandje met van alles kado, en daar zat die massief chocolade penis ook tussen. En ja, hij was echt lekker!! hahahahahahaha, heb er ook heel lang over gedaan, want hij was wel iets groter dan de gemiddelde lengte van een penis, en dus ook massief, dus het was meer kleine stukjes er af schrapen, of proberen stukjes er van te snijden, of (ja durf het bijna niet te zeggen vanwege het komische gedeelte) likken. Hahahahahahahaha
Oh ennuh…ik zag dat je weer een reactie had verwijderd, Sorry maar ik vind het wel een beetje irritant als je dat doet. Of je zegt iets, of je zegt iets niet. Is het niet geschikt voor een openbaar forum, om wat voor een reden dan ook, dan moet je daar vooraf aan denken, en niet naderhand pas. Kijk dat je iets wijzigd in een bericht, dat is geen probleem heb ik ook wel eens, maar een hele tekst weghalen, zorgt ervoor dat het vervelend leest, aangezien mensen wel reageren op jouw stukje, en naderhand na het weghalen, is het dan een stuk moeilijker te volgen. Dus…mijn vraag eigenlijk, of van te voren beter na denken, of…in ieder geval neer zetten waarom je het verwijderd, zodat het voor de rest ook duidelijk is. Snap je?
liefs woezel
Ik ben bang dat ik woezel in deze bij moet vallen, ik vind het ook erg storend, ten eerste ben je je rot aan het zoeken wat er dan gewijzigd is en als je wat later in een topic valt is het hele verband weg.
Groetjes,
Michèle
Wij vervelend?? Nee hoor wij zijn hooguit eensgezind en van dezelfde mening. Enne volgens mij is het rustig hier. Maar doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt.
Groetjes,
Michèle
@Marmama: Nee Chris wil helemaal geen kat… en zo`n lelijke kale al helemaal niet hahahaha, ik vindt ze er zooooooooooooooooo grappig uit zien… ik vindt het echt een gave kat hoor whahaa…
Ik hoor chris zo zeggen “ik heb al een kale poes in huis, dus 2 is overbodig”. hahahhahahahhahahahhaha
Liefs, Melanie
@bakmama, ik doe helemaal niet vervelend, ik attendeer je alleen ergens op, wat ik volgens mij in een ander topic een paar weken terug ook al op attendeerde. Dat Michele dit toevallig ook vind, dat is toeval! En misschien zijn er wel meerdere mensen die dit ook vinden, dat weet ik niet, misschien zijn er mensen die het wel onzin vinden dat ik (wij) daar aan irriteer. Dat kan, maar ik vind wel dat als er iets is ik dat mag zeggen.
liefs woezel
Het is inderdaad best wel irritant als er stukjes verwijderd worden, ik weet helemaal niet wat je gezegt hebt, en kan het dus ook niet terug halen.
-Of er word gewoon NIETS gezegt
-Of je laat gewoon alles staan…
Ik heb ook genoeg dingen op het forum gezet, dat als fam/vrienden dat lezen, dat ik flink de L-L ben, maar daar heb ik het zelf naar gemaakt… had ik het er maar niet neer moeten zetten… Maar continu je verhaal verwijderen, is gewoon zwaar irritant
Liefs, Melanie
ja goed maar wat had je dan geschreven?
want je hebt bij meerdere topics dingen geschreven waar ik of iemand anders LETTERLIJK van zei dat ik het niet op prijs stelde.
waarom heb je die teksten dan niet weggehaald?
ik zou zeggen pas je gedelete tekst aan en schrijf nogmaals op wat je zei.
probeem opgelost.
als Michele het vervelend vond had ze dat wel rechtstreeks geschreven. Ze neemt echt geen blad voor dr mond.
@Melanie: hahaha! Dat was ook exact de reactie van mijn man op die kale kat!
Hij vond hem ook wel erg duur, dat kon volgens hem goedkoper… Met een tondeuse!
@ Bakmamma oh nee dat was naar aanleiding van dat jij zei dat je liever romantisch onder de douche ging en dat andere wat zwaarder geschut te voorschijn haalde. Ha ha ha vandaar mijn opmerking ik vroeg alleen hoe ik de jeu er weer in kon krijgen. Ik kan zo’n chocodildo wel waarderen hoor
Groetjes,
Michèle
@ Melanie en marmama ben ik blij dat mijn mannetje van harige poezen houd, blijf door het huis hollen met de tonduese met 3 van die beesten hier
Groetjes,
Michèle
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat er nu aan de hand is. Ik bedoel, Bakmama had het over massieve piemels en volgens mij reageerde Michele daar met een op en dus niet beledigd? Die is niet snel beledigd!
Dus ik denk dat er effe wat miscommunicatie is en dat jullie samen gewoon even een chocolade piemel moeten gaan eten. Haha. Lekker flauw, maar dat was nou eenmaal het onderwerp waar het om ging he? Volgens mij is er namelijk niks aan de hand!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Misschien moet er naast een discussietopic ook een kift topic geopent worden??? Ik heb in iedergeval gee zin om te kiften als ik me teveel opwind loop ik leeg
Groetjes,
Michèle