hihihihihihi, nou dan zouden we maar eens een lady’s night voor alle ikkeben moeders moeten houden!! hahahaahahahahaha, nee hoor, maar geloof mij, hier ben ik er open over, maar verder in mijn omgeving (op een paar mensen na dan) is het volgens mij NOTE DONE om er open over te hebben, heerst ook een beetje een taboe over, alsof je dan per definitie een slecht seks leven zou hebben als je zoiets zou gebruiken. (zelfde als dat er altijd mensen zijn die beweren elke dag nog seks te hebben, om iedereen maar het idee te geven dat je leven op dat gebied helemaal top is…tja dan juist denk ik dat het niet top is , als je die drang hebt om iedereen te laten weten dat het top is!!!). Terwijl dit helemaal niet waar is, het is juist een aanvulling op. De ene keer gebruik je het, andere keer niet. Tis maar net hoe de avond verloopt zeg maar. Ach ja, maar ondanks dat je er rode oortjes van krijgt, kan ik het wel aanbevelen!!!
hahahahahahahaaha
Ennuh… een tip, als je je heel onprettig voelt om zoiets in de winkel te halen ./ kopen, bestel dan via internet. Niemand weeter van en het pakje is ook heel discreet, dus de postbode weet ook niet waar het vandaan komt!!!
liefs woezel