Genante vraag

geloof me ik weet niet wat een tarzan is maar als ik zo het topic heb gevolgd wel een klein vermoeden hihi

o dit is echt erg hahaha ik ben veel ste preuts voor zulke dingen maar zit toch stiekem steeds te gluren naar jullie reacties haha

had mijn man dan toch gelijk al die jaren??? hahaha

before you judge me, try hard to love me

ligt er aan wat je man zei al die jaren

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

HAHAHAHAHAHA weet je echt niet wat een Tarzan is mama van 3 jongens??
Een tarzan is een Dildo… dat ken je wel toch?? Zo nee?? een Dildo is een kunstoffen/plastic of zelfs een glazen piemel hahahahaha…

Liefs, Melanie

Leuk topic haha, maar ik herken het ook maar al te goed.
Ook door de medicijnen.
Heb nu andere en daarvan is de bijwerking wat minder.
Hiervoor nooit zin en die zin kwam ook nooit want ik voelde er gewoon niks van zeg maar
Sja tips, gewoon doen idd, al ik dat makkelijker gezegd dan gedaan

@melanie, vergeet niet dat kleine ding wat er bij aan zit he, om de clitorus te stimuleren!!! Daaran herkende ik hem. En ik zou het geen dildo noemen, meer een vibrator, want hij werkt po batterijen en trilt!!!

liefs woezel

Geweldig topic! Geen genante vraag hoor, volgens mij heeft iedere normale vrouw/man hier last van…

Bij mij komt de zin ook altijd als we eenmaal bezig gaan, dus dat doen we dan ook. Soms is het idd gewoon plannen, zo van 'vanavond gaan we klussen!'
Nu wat minder want mijn buik zit waanzinnig is de weg en de rest is gevoelig zeg maar, maar ik mis het dan ook echt wel.

Bij ons was ons sexleven voor Luka’s geboorte juist op een laag pitje, maar toen hij er was en op zijn eigen kamer sliep na 5 weken ging het ineens vanzelf, en ook regelmatig. Het was echt alsof we opnieuw elkaar moesten ‘leren kennen’ en dat was weer errug leuk…

Ik moet zeggen dat hoe vaker we het doen, hoe meer zin ik heb/ hou.
Hier geen speeltjes, we houden er allebei niet van. We zijn meer van het samen douchen en zo…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Een tarzan is inderdaad een vibrator (een dildo heeft geen batterijen nodig zeg maar) met een aapje om de clitoris te stimuleren. Lang leven de pabo zeg maar. Misschien toch maar weer (mijn ex was er wel voor in) wat bestellen…

Groetjes,

Michèle

Ohhh ja sorry verkeerd om beschreven… Een vibo dus…

Ja de Pabo krijgen wij ook hahaha leuke dingen staan erin…:smiley:

Liefs, Melanie

Lang leve de pabo idd!! Daar staan soms dingen in waarvan ik niet eens wist dat bestonden!!! hahahahahahahaha

liefs woezel

voel me lichtelijk voor schut staan hahaha maar nee ik had geen flauw idee hahaha
nou ja had echt wel van die andere dingen gehoord hoor hahaha oooh wat erg dit ga maar gauw even ontbijten hahaha

@mama van 3 jonbgens, geloof je staat echt niet voor schut hoor!! is helemaal niet erg dat je er minder van weet dan sommige anderen. En ik kan me best voorstellen dat je als je dit onderwerp niet gewend bent, een paar rode oortjes krijgt

Maaruuhh…nu heb je nog steeds niet verteld wat je man al die jaren zei waarvan je hij toch misschien gelijk had? Nu wordt ik nieuwsgierig namelijk!!!

liefs woezel

@ mamma van 3 jongens daar ben ik ook wel benieuwd naar.

We hebben even een dure maand gehad, maar denk dat ik binnenkort maar eens ga snuffelen op de juste sites en in de juiste boekjes… ff een hulpmotertje creeeren

Groetjes,

Michèle

hahahanou ga geen citaten neerzetten hihi maar komt er op neer dat mijn verontstelling onjuist was en dat ook normale moeders zulke dingen kunnen gebruiken, :] :] tja dat krijg je he als je met je jeugdliefde trouwt totaal geen ervaringen opgedaan hahahaha

ik ben zo preuts als een non hahah als hij het in mijn ogen verkeerde woord gebruikt voor klussen schaam ik me al dood hahahah

@ mamma van 3 jongens ik vind dat lief hoor als je zo bent, ik was misschien wel te jong al te bekend met dingen das ook niks. Enne je bent nooit te oud om te leren. Er zijn zat winkels die heel vrouw vriendelijk zijn zoals Christine le Duc zou je er meer van willen weten. Niet meteen om te kopen maar gewoon als eh voorlichting

Groetjes,

Michèle

@mama van 3 jongens: ik snap hem

liefs woezel

hahaha zie je mij daar heen gaan?? ik zit nou al met een glimlach van oor tot oor hahaha

Ze hebben ook een webshop

Groetjes,

Michèle

hihihihihihi, nou dan zouden we maar eens een lady’s night voor alle ikkeben moeders moeten houden!! hahahaahahahahaha, nee hoor, maar geloof mij, hier ben ik er open over, maar verder in mijn omgeving (op een paar mensen na dan) is het volgens mij NOTE DONE om er open over te hebben, heerst ook een beetje een taboe over, alsof je dan per definitie een slecht seks leven zou hebben als je zoiets zou gebruiken. (zelfde als dat er altijd mensen zijn die beweren elke dag nog seks te hebben, om iedereen maar het idee te geven dat je leven op dat gebied helemaal top is…tja dan juist denk ik dat het niet top is , als je die drang hebt om iedereen te laten weten dat het top is!!!). Terwijl dit helemaal niet waar is, het is juist een aanvulling op. De ene keer gebruik je het, andere keer niet. Tis maar net hoe de avond verloopt zeg maar. Ach ja, maar ondanks dat je er rode oortjes van krijgt, kan ik het wel aanbevelen!!! hahahahahahahaaha

Ennuh… een tip, als je je heel onprettig voelt om zoiets in de winkel te halen ./ kopen, bestel dan via internet. Niemand weeter van en het pakje is ook heel discreet, dus de postbode weet ook niet waar het vandaan komt!!!

liefs woezel

Ik kan me best voorstellen dat ‘hulpmiddelen’ je sexleven juist een boost kunnen geven, als je daarvan houd.
Wij hebben het wel geprobeerd, idd gewoon met het schaamrood op de kaken een sexshop instappen, maar het was toch niets voor ons…
Ook lingerie geprobeert, maar mijn man is dan zo nuchter, die zegt:" Ik trek het toch in 10 seconden uit, zonde van het geld toch?"

Ik ben verder ook heel open over sex, het hoort toch bij een relatie/ huwelijk?
Ook op mijn werk moet ik er open voor zijn, ik werk op Gynaecologie/ Urologie.
Maar idd Woezel, er hangt nog een onwijs taboe omheen, erg jammer vind ik dat.
Gelukkig heb ik vriendinnen die er net zo open over praten, en nu dus ikkeben ook!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Mijn beste vriendinnen zijn beide vrijgezel en ik kan er wel over praten maar ze snappen het niet. Ik ben best veranderd door 1 de zwangerschap en 2 de medicatie met de pil samen. Ik luste er wel pap van zeg maar en nu… ik moet me er toe aanzetten en vaak denk ik komt morgen wel en van uitstel komt afstel dus ik moet die deur weer opentrappen zeg maar. Gisteren mijn schoonmoeder gereserveerd voor 19-20 maart dus dan gaan we zo ie zo lekker uit eten. Dus eens kijken wat ik allemaal plannen kan die dan want Mervin werkt de hele dag, alleen hopen dat hij niet te moe is dan 's avonds.

Groetjes,

Michèle