sorry dames ik ga het toch maar in de groep gooien! mijn familie lustte geen vis. nou ik wel dus ik heb mijn moeder nooit vis zien bakken of klaarmaken. heeeeeeeel af en toe dat ze kibbling ging kopen op de markt maar verder maakte ze nooit echt visgerechten…nou ben ik wel dol op vis! vooral kabeljauw. sinds ik getrouwd ben heb ik al tot 3x aan toe kabeljouwfilets gekocht…en volgens de verpakking voorbereid…dus een beetje citroen erop en huppa in de pan 2x omkeren en klaar is kees. nou smaakt het nergens naar! tot 3x aan toe is het in de prullenbak beland. zo jammer vind ik dat en ik kwijl al tijdens het voorbereiden hmm denk ik dan dit keer wordt het lekker want heb het echt wel hier en daar gegeten (restaurants)…en die maken het toch zo lekker maar waarom smaakt dat van mij naar niets…??
hier komt de genante vraag dan kan iemand mij aub een paar lekker visgerechten toesturen gewoon hele simpele gerechten? ik lust absoluut geen zalm of mossel of garnalen bahhh maar ik hou echt wel van vissoorten als kabeljouw…heerlijk maar hoe maak ik dat zo klaar dat het echt te smullen is!