Gaat nederland winnen?

hahahahahaha kimmie moet ook nog even bij komen .maar oranje ikke ben zo leuk zijn .zelf tanja had hier de voetbal wedstrijd gekeken .en was er helemaal vol van .vanmorgen begon ze weer er over goed he mam die oranje .op naar dinsdag dat moet appel eitje worden .

groetjes marielle mama van tanja

ze kunnn beter verliezen van roemenie dan kunnen frnkrijk en italie
eruit

Tja, echt sportief is dat niet. Ik denk wel dat ze hun best gaan doen, maar een aantal mensen wat rust zullen gaan geven. Dat is ook wel aardig voor de mensen die nu op de bank vertoefden natuurlijk. Ik hoop dat ze gewoon voor de winst gaan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, dat zou een bak zijn, expres Roemenië laten winnen!

Nou ja, als Van Basten slim is, spaart-ie deze club en zet-ie lekker alle reserverspelers in. Kunnen die ook lekker potje oefenwedstrijd spelen, krijgen de toppertjes van gisteren extra rust plus ze lopen niet de kans dat ze blessures oplopen.

En niet dat de reservespelers slecht zijn want ze zijn niet voor niks uitgenodigd natuurlijk, maar dit is wel de ideale gelegenheid om ze extra te laten oefenen om nog sterker de rest van de EK door te komen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Jun 2008 12:37:10

nee zo bedoel ik het niet hoor

tuurlijk moeten ze winnen,we gaan er gewoon voor

Wat zijn jullie allemaal fanatiek en dat om een beetje tegen een bal aanschoppen, .
Ik vind het wel grappig hoe iedereen enthousiast is om iets waar ik totaal niets van snap.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

nou ik hoop toch ook dat ze van romenie winnen, ook al hoeft dat in princiepe niet.
Ze kunnen dan wel laten zien dat ze het kunnen!

Nee gewoon voor winst gaan zou ik zeggen!

groetjes Gytha

Vooral voor ene wedstrijd als die Nederland de laatste tijd heeft gespeeld, kan ik erg van genieten. Op een EK nog meer, omdat het dan ook om het echie gaat.

Aan de ene kant kan Marco nu beslissen om reserve spelers erin te zetten, maar aan de andere kant, dan haal je de ‘goede’ spelers uit hun ritme. Maar ja, als ze geblesseerd raken… Moeilijk om bondscoach te zijn (en het zijn er wel 16 miljoen!)

We zien wel wat het tegen Roemenië wordt. Het wordt vast spannend!

Nee, die beste stuurlui, dat zijn er 16 miljoen!

Groetekes, Sje