Foto's van ondergekalkte muur:(

@Sje: hahaha ja echt he, af en toe denk ik: van wie heeft hij dat!
ik was vroeger ook zo’n ondeugend ding
maargoed… ik heb echt GEEN zin om te gaan gummen!
kom je helpen…pleaseee

@Yahvahn: ooh zo ja ik vat m! enne alle hulp is welkom zoals ik al tegen sje zei haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hij heeft het indd niet bij een klein stukje gelaten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Haha, had op hyves al gereageerd. Maar het is idd ook best wel mooi

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Da’s een goed idee van Bakmama! Lijst er omheen maken! Hartstikke ludiek! Ik zou dat doen als ik jou was!

Groetekes, Sje

OOOOHHHH wat een boefie… een echte kunstenaar

Wat kun jij mooi tekenen rico .
Wel een goed idee van bakmama.
Heb het vroeger ook eens gedaan…
met zwarte schoensmeer haha.
Was mama ook niet blij mee, enne sje
dan kun je gummen wat je wilt hahaha.
Suk6 inge,

Gr Patries

Whahaha Rico toch! Ik snap je baalt, maar sorry, ik lig eerlijk gezegd wel een beetje in een deuk
Ik had vroeger eens een heleboel mini lippenstiftjes van mijn moeder te pakken (van die testertjes) en heb daar op een avond mijn hele witte muur mee onder gekust! Hahaha, daar is ook nog een foto van, ik heel trots op al die kusjes in verschillende kleuren rood en roze op de muur… Mijn pa en ma waren er minder blij mee!

Groetjes Anouk

HAhahah ow sorry hoor maar moet wel lachen
En ik vind het echt een kunstwerk zal die kleine boef van je ook wel vinden
Of hij vind zijn muur saai en denk kom zal een een super mooie tekening maken voor mama en papa hihi
Als het nou niet weg gaat misschien je muur behangen of verven
En dan denk ik bij het laatste dat je boefke je best wilt helpen hihi
Succes meid

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

quote:
Hij heeft het indd niet bij een klein stukje gelaten

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

jaaaa lach jij maar ja!)

@Bakmama: ja zeker een heel goed idee maar we willen hier zoiezo heel snel verhuizen maar we zijn afhankelijk van het aanbod en de overige geeintereseerde… ik weet niet of ik voor die tijd nog wel ga knutselen en plakken.
zal ik het dan maar gewoon zo laten? souveniertje voor de nieuwe bewoners

hmm… hij vind zijn muur idd een stuk leuker zo, hij staat me s’ochtends loei chagerijnig wakker te schreeuwen en als ik dan vraag wat er is zegt hij; BAAAAAAAAAAAAAAAAAAB!!! (echt zo he! dat betekend trouwens lamp)
dus dan doe ik de lamp aan en dan draait hij zich meteen om naar zijn kunstwerk en gaat hysterisch staan lachen… pff zo is het al vanaf het moment dat hij het onder gekalkt heeft!

Jeetje wat een ontzettende boef. Ik had niet verwacht dat hij er zo’n groot kunstwerk van zou maken. Dat wordt later echt een schilder/tekenaar. Als ik in de buurt had gewoond, dan had ik zeker komen helpen met gummen
Wel heel schattig overigens dat hij zo trots is op zijn tekening!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

hahaha ja sandra zo trots dat hij woedend wordt op mij s’ochtends en BAAAAAB!!! schreeuwt, je weet wel hoe die ukkies kunnen schreeuwen als ze iets willen hebben he? nou zo dus alleen dan 10 x harder…tenminste zo komt het s’ochtends als ik wakker geschreeuwd wordt over… mens onterend he??

Een leuk klein emmertje latex halen bij de Gamma en een leuk gekleurd EFFEN vak ervan maken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja dat is idd nog een idee asje! ik denk dat ik het zo ga doen inderdaad! want zolang wonen we hier (hopelijk!) niet meer en een klein emmertje verf hoeft niet veel te kosten natuurlijk, het hoeft ook geen “echte schildersbedrijfs prijs” te zijn toch?

Oh enne Asje, dan kan ik daar een fotolijstje van rico inhangen
zovan: lijst in een gekleurd vakje, orgineel!

hahahhaahhah het is zekker een uniek .deze schilderij krijg je niet meer
ja sorry ik lach er om maar het mag natuurlijk niet he .

groetjes marielle mama van tanja

Oooo, het is echt VEEL. Dus Rico wil dat jij als de sodemieter die lamp aanmaakt 's ochtends, zodat hij meteen naar zijn kunstwerk kan kijken? HAAITJE! Hahahaha. Eef noemt een lamp óók BAAB. Als ze dat zegt, zeg ik weleens: ‘Nee Eef, het is LAMP. Alleen jij en Rico noemen dat een BAAB!’ Hoe komen ze daar nou bij he, lijkt niet eens op elkaar: lamp en baab!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha ik heb idd wel met je te doen Inge. Zeker zo op de vroege morgen kan ik me heel goed indenken dat dit niet fijn is. Aan de andere kant is het wel schattig dat zijn kunstwerk het eerste is waar hij aan denkt s’ochtends.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker