Hij ziet er supergoed uit Mriek, en die loopauto vind ik ook gaaf!
Hij lijkt op jou geloof ik of niet ( ervan uitgaande dat jij dat bent op die foto met het taart eten).
Groetjes van Christa
Hij ziet er supergoed uit Mriek, en die loopauto vind ik ook gaaf!
Hij lijkt op jou geloof ik of niet ( ervan uitgaande dat jij dat bent op die foto met het taart eten).
Groetjes van Christa
@Inge: yep, in een sprong inderdaad en toch de hele middag heel vrolijk. Erg fijn! Z’n taartje vond 'ie heel lekker, die was met een paar minuten helemaal op…
@Michelle: hij is groot, I know. Haha! Bovenin de curve hè…
@MJ: hij is absoluut verwend. Wij vinden althans dat 'ie niet mag klagen!
@Christa: die loopauto vinden wij ook echt heel schattig. Nooit gedacht dat 'ie al zo kon staan! Ik moest hem wel behoorlijk stutten, maar fysiek is Erik niet zo snel en was echt stomverbaasd dat 'ie zo goed kon blijven staan. Enne, hij lijkt inderdaad veel op mij hoor ik. Vooral onze ogen zijn hetzelfde.
Groetjes!
Dank je Sannn, alsnog. Haha! Logisch dat je druk was met andere dingen, met zo’n klein hummeltje weer…ik weet er alles van…
Groetjes!
OH Wat een mannetje Mriek. Echt geweldig. Kan niet wachten tot die muts van ons haar feestmuts op mag
Groetjes,
Michèle
Wat een knappe knul zeg! Zo te zien vond hij de taart erg lekker en wat zit hij stoer in zijn kinderstoel!! Echt leuk!!
Moest erg lachen om de foto dat hij zijn slinger aan het mollen is super hoor en hij heeft gelijk
Zit je daar zo mooi in je stoel te wachten en ja dan moet je toch wat doen he
Super hoor nog gefeliciteerd met de kleine man
En wederom bedankt voor alle lieve woorden…
@Heleen: ja, we hadden het zo mooi bedacht met die stoelslinger, maar helaas…het mocht niet zo zijn…
Groetjes!
Nou die had het lekker naar zijn zin geloof ik !!! Zo wil hij vast elke dag wel jarig zijn
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Hij had inderdaad de dag van z’n leven geloof ik…en die taart was een groot succes ja. Hij graaide er ook in, zo leuk om te zien. Dat doen wij niet hè, vinden dat al snel vies, terwijl zo’n kind gewoon onbevangen z’n hele hand erin steekt en dan lekker gaat smullen. Zo koddig!
Groetjes!
Hij heeft het heel netjes gedaan Mriek madelon had een taartje voor derzelf maar die had een hekel aan vieze handen die ging er dus echt helemaal met der gezicht in hahahaha. jammer dat ik geen foto’s kan scannen want als je dat ziet hoop toch dat dylano dat ietwat beschaafder gaat doen
Liefs Michelle
Haha, dat lijkt me inderdaad een mooi gezicht Michelle! Hopelijk eet ze d’r verjaardagstaart nu met iets meer beschaving op, haha.
Groetjes!
Wat een ontzettend leuke foto’s Mriek, echt een stoer mannetje heb je.
Tim vind het ook erg leuk om eindelijk zijn drieling broertje eens op foto’s te zien!
Zo te lezen is het allemaal erg leuk geweest op zijn verjaardag en is hij goed verwent.
Groetjes,
Sandra
ff stiekem kijken of jij je eigen vriend/man niet ook op een stukkie foto had staan … maarre zie hem niet ;-( (nav topic foto’s Tim verjaardag)