Famielidrama dicht bij

Mijn schoonfamilie woont in Baexem. Ons nichtje had vandaag onverwacht vrij, dit terwijl vandaag de carnaval gevierd zou worden op school. Grote schrik toen bleek waarom

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6016590/Familiedrama_in_Baexem.html?cid=rss

Voor wij hier kwamen wonen, hebben wij in deze wijk gewoond. Baexem ligt een 5 km hier vandaan en is een erg rustig dorp. Brrrrr zeg nooit dat het niet in je buurt gebeurd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

He jakkes Asje, echt diep triest is dit.

groetjes ramona

Verschrikkelijk zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Onvoorstelbaar. Wat erg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He Bah!! verschrikkelijk.

Hier in Almelo zijn ook 2moorden geweest vorige week.
Op een man en een oude vrouw, Zoooo naar om te weten dat het hier in de buurt is.
Komt wel erg dichtbij hoor!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat vreselijk verdrietig, wat een onrecht…
Net als dat bereicht van vorige week over die Amerikaan (ex-marinier) die CIA martelmethoden had toegepast op zijn 4 jarige dochtertje omdat zij haar ABC niet kende.
Wat een vreselijk onrecht!!!
Jammer genoeg woon ik zelf ook in een stad en buurt waar zich regelmatig drama’s voordoen.
Soms voor de deur. K word er soms moedeloos van…

Tjonge Asje, da’s schrikken. Ik krijg altijd helemaal de kriebels van die familiedrama’s. Pfffffffffffff…hoever moet je heen zijn, wil je je eigen kind om het leven brengen?! Echt heel droevig.

Van een ex-collega van mij heeft de man in nov. zelfmoord gepleegd nadat-ie eerst hun oudste zoontje om het leven heeft gebracht. Het jongste zoontje was op school toen het gebeurde en mijn ex-collega was ook niet thuis.

Niet normaal hoe je van slag kunt zijn als het zo dichtbij komt. Ik ben nog op kraambezoek geweest toen dat oudste jongetje geboren was. Echt heel onwerkelijk.

Groetekes, Sje

echt vreselijk asje!
idd het komt dan wel heel erg dichtbij…
maar wat er precies is gebeurd is nog niet duidelijk dus?
ja wat de gevolgen waren blijkbaar wel… jeetje wat erg!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

idd verschrikkelijk om zoiets van dicht bij mee te maken.
hier hangt er momenteel ook een sfeer van dat je zegt… maar dat gaat om een oude maar zeer bekende zaak die sinds korte tijd weer flink in het nieuws is geweest omdat er dus twee onschuldige mensen vast zaten maar nu is waarschijnlijk de echte dader gevonden en wat bleek die woonde schuin tegenover ons… gelukkig woonden wij hier toen nog niet want veilig zou je je nooit meer voelen denk ik.

groetjes en sterkte aan jullie en aan de nabestaande

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ik ken ze verder niet hoor, maar het raakt me dat in zo`n klein dorp iemand zo de weg kwijt is dat hij tot dit soort daden komt. En dan heb je van die oet***** die dan reacties hierover op het net plaatsen waar je raar van word. In wat voor een akelige maatschappij leven we dan ? En ergens bleek ik dan toch zo naief te zijn dat ik dacht dat dit soort dingen hier in de kleine dorpjes van Limburg niet gebeuren.
De Carnaval word alsnog gevierd, dat kan ook haast niet anders denk ik. Maar de optocht zal stil door deze straat gaan trekken. Een straat waar men ongetwijfeld dit jaar de carnaval nu al achter zich zal laten.
Het is oneerlijk dat weer een onschuldig kind zo het leven moet laten, het lijkt bijna de orde van de dag te worden in dit land. Hoe kan het dat dit zo vaak voorkomt ineens? Wat is daar de oorzaak van ? vraag ik mezelf af. Zolang als er mensen bestaan, zijn er momenten in diens leven die heel rot zijn. Maar waarom zijn deze daden daar in deze tijd een gevolg van ineens ? Ik snap het gewoon niet.

Ohhh verschrikkelijk, heb er geen woorden voor

Wat verschrikkelijk dat mensen dit kunnen doen!!
Ik weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen…

Lilypie Second Birthday tickers

Indd dit snap je niet,

Ik vond het wel mooi verwoord door iemand die zei: Dit noemen ze een gezinsdrama?? Degene zei een gezinsdrama is waar de moeder of vader door ziekte of een ongeval overlijdt.
Dit is gewoon pure moord, en iemand die een ander van het leven beroofd is een moordenaar en dat is hij.
Gezinsdrama klinkt gelijk weer zo verzachtend en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.

Je bent gewoon een moordenaar van een kind. Is er iets ergers?? Volgens mij niet.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Had het van de week op het nieuws gehoord.
Vind het verschrikkelijk.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik heb het idd op het nieuws gezien, echt verschrikkelijk.

Ik begrijp er echt helemaal niks van hoe je je eigen kind zoiets aan kunt doen. Het lijkt idd wel alsof dit soort familiedrama’s steeds vaker voorkomen. Hoe ver heen kun je zijn om zoiets te doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

In Amsterdam heeft er zich ook zo`n dergelijk drama voorgedaan. Pff vraag me echt af wat er loos is in deze maatschappij.
Inmiddels is er meer bekend wat er hier gebeurd is, brrr word er echt akelig van
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6016590/Familiedrama_in_Baexem.html

Gewijzigd door - Asje op 15 Feb 2010 10:35:41

Wat gruwelijk om te lezen wat die vader exact heeft gedaan. Wat moet dat jochie in shock zijn, leef maar 'ns verder met zo’n trauma. Afschuwelijk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ongeloofelijk geen woorden voor…

Groetjes Gytha

Afschuwelijk … wat een ellende … wat een verdriet … wat een pijn… onbeschrijflijk …