Even voostellen

heeJ deesi

Ik ben Medi, bijna eindelijk 16 deze maand… en een dochtertje van 6maanden!

Bij mij was het ook zeker een ongelukje, maar er was geen sprake meer van abortus;;
TOen ik erachter kwam was ik al ongeveer 21 weken zwanger!

Alles gaat nu heel erg goed met ons allebei. Ze heet Julia!

gelukkig gaat het goed met jullie gefeliciteerd nog met je kleine
en straks gefeliciteerd met je 16de verjaardag

kusje

haai allemaal…
het is nu 6:10 in de ochtend en ben sinds gisteren wezen bloeden en werd alleen maar erger enigste wat ik ken doen is nu alleen maar huilen ben bang dat dit een miskraam is enigste wat ik steeds vraag is o laat dit asjeblieft niet waar zijn en geberuen maar ben bang van wel…

groetjes desiree

hoi deesi

mijn schoonzusje was 16 jaar toen ze zwanger was van haar eerste kind, haar omgeving was er ook niet blij mee en de vader wou niks met het kind te maken hebben.
maar ze heeft hem toch gehouden en nu is haar zoontje 4 jaar en ze heeft het uitstekend gered.
en welkom op de site ik ben vera mama van romano

Tjee meis, dat is erg schrikken he als je zo bloed en denkt dat je je kindje kwijtraakt. Ik zou zo snel mogelijk even naar de huisarts gaan en het vertellen.

Sterkte meis !!!

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 14 Jul 2006 11:57:12

ik be naar de dokter geweest en wat hun zeggen is afw8ten weet nu zeker dat ik een miskraam heb wat verga van de buikpijn en het is zo moeilijk:’( val in een zwart gat pats boem

Jeetje zeg dat is zeker een zwart gat dat geloof ik.Heel veel sterkte.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

hey,

Wat een vervelende situatie… en heel vervelend dat de mensen (die je liefhebt) niet achter jouw keuze staan. Ik kan heel goed begrijpen dat je het wilt houden! Het is ook niet zomaar iets… en het is een wonder dat je mag over komen echt waar… maar dat gevoel krijg je nog wel. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

liefs en dikke knuffel,

Ester

helaas weten jullie al dat ik een miskraam heb gekregen eergisteren is het dan ook gebeurd ben naar het ziekenhuis gegaan want eigenlijk moest ik tot wwoensdag w8ten maar dat kon ik niet wou weten waar ik aan toe was
1 ding ken ik wel zeggen het was echt heel klein net een minni minni knikker dus hopelijk is het al vroeg doodgegaan en heeft het hardje niet geklopt

met mij gaat het nu wel redelijk ik voel me er nog wel heeeeeeel erg kut door en dat zal nog wel zo blijven ik heb voor herdenking een afbeelding van een speentje voor op me schakelarmband zo zal hij/zij altijd bij me blijven…

bedankt voor de steun

groetjes desiree