Even voorstellen

hallo allemaal,

ik ben manon, ben 25 jaar en woon 4,5 jaar samen met richard, afgelopen oktbore heb ik een dochtertje gekregen cecile. Ik werk als verpleegkundige in een streekziekenhuis, ik hoop hier lekker te kunnen kletsen over van alles en nog wat.
groetjes

Hoi Manon,

Welkom hier!
Gezellig dat je mee komt kletsen en leuk dat je je even voorstelt
Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (die net 4 jaar is)
Ik ben in verwachting van onze tweede. Het is een meisje dat we Kaya noemen en ze wordt (als het goed is ) ergens eind november geboren.
Heel veel plezier hier!
Maar dat gaat vast lukken

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Hallo Manon,

Welkom hier. Ik ben Jolanda en ik ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen, Lisa en Cas. Ik werk als praktijkondersteuner in een huisartsenpraktijk en eind november ga ik op het kindje (dat nog geboren moet worden) van vrienden passen voor 1 dag in de week.
Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(19 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hallo mama van Cecile, welkom hier!

Ik ben Esther, moeder van Jonathan (nu 6 mnd) en woon samen met Anton.
Dit is een erg gezellig site, maar dat zal je zelf vast ondervinden! Veel plezier hier!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Hoi Manon,

Mij kun je vinden bij MAMA VAN.
Ik wens jou natuurlijk ook heel veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

welkom ik ben ingrid 35 jaar ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4 jaar marco geheten

hoi manon, ik ben maureen, moeder van drie jongens. waarvan de middelste met coeliakie. ik ben getrouwd en werk met dementerende ouderen.

veel plezier hier op het forum.

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en genarro: 02-01-05

Hoi manon,

Ik ben Nathalie mama van Demi en Milan, en ik kom uit brabant, en ben sinds 7 jaar getrouwd met Arno, wil je meer weten vraag het gerust!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 26 Jul 2005 07:55:40

Welkom Manon!

Ik ben 32 jaar en moeder van twee jochies van 4 en 2,5 en een meisje van 2 weken.

hallo welkom hier

ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar alweer en trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4