Even nieuwe banner testen

Hij zou hem nu niet meer willen missen. Toen ik dat voor de eerste keer vroeg, zei, ja, maar ik was net zo gelukkig geweest met de 2 die we hadden. MANNEN!!!

Hihi, jij bent snel, ik was mijn berichtje (zoals je ziet ) nog aan het “uitbreiden”

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ja dat heb je als je online bent, haha. Zodra ik een bericht krijg dat er weer een berichtje is, ga ik gelijk even kijken. Ben veel te nieuwsgierig, haha.

Ik had hetzelfde als jij. Ook alles bijna weggedaan, omdat er toch geen een meer bij zou komen. Nog wel wat baby speelgoed bewaard, hebben vandaag de Pooh Playgym van Joshua naar beneden gehaald. Die kon ik 1½ jaar gewoon niet wegdoen. Ben zelf gek van Pooh, dus die wilde ik gewoon houden, misschien dat ik toch zoiets had van, wie weet. Had alle kleertjes tot en met zo’n beetje 80/86 weggedaan. Maar heb best veel gekregen in mijn kraam tijd.

En dit was nog niet eens alles. Had zelf nog wat dingen 2de hands in Schotland gekocht vorige zomer.

Maar toch ook wel leuk om weer dingen te kopen. Kan ook nog wel dingen voor jou bewaren, als je dat wilt. Heb veel leuke dingen gekregen en bijna alles is nieuw. Laat het me maar weten.

Petra, als ik het goed weet uit mijn hoofd, hoef je alleen maar de middelste code te hebben van de tickers, als je die copieert en plakt, zouden de tickers goed moeten komen.

Klopt, Astrid had er ook al last van

Je moet alleen de code pakken vanaf IMG t/m IMG.
Als je die dan plakt, dan doet ie het

Je pakt de verkeerde code.
Volgens mij moet je (ff uit mijn hoofd ) de tweede code pakken en dan dus alleen vanaf IMG tot en met IMG

Petra !!!

http://www.snugglepie.com/ezb/104178.png (dit is de code die je moet hebben en die plaats je dan weer tussen [ img] en [ /img]

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 27 Mar 2005 20:46:32

Het is de tweede code. Er zijn er in totaal 3 verschillende, neem de middelste.

Schat, je pakt weer de éérste code en je moet dus de twééde (middelste) hebben
En dan het eerste deel weghalen TOT img.
Dus vanaf IMG tot en met /IMG laten staan.
DAT deel kopieeren.
Succes!!!

Petra !!!

http://www.snugglepie.com/ezb/104179.png en die dan weer tussen [ img] en [ /img]

Je neemt nog steeds de verkeerde code
Je moet de tweede nemen.
Dat deel wat Astrid heeft neergezet net.

Succes!

De tweede heeft dat border niet, jij pakt degene die border in de tekst heb en die moet je dus niet hebben. Die van jou begint met {img] en de rest.

Petra, ik heb je een mailtje gestuurd met de link.

hihihi, lievie ik weet het ook niet. Hij doet het nu lekker toch ??? Er hoeft maar een spatie of zo tussen te staan dan doet ie het al niet ( dat zie je niet zo snel )

ja hoor, ikke heb een lange jas. hihihi

Hihihi, hij doet het nu lekker Peet, da’s het belangrijkste!!
En je hebt leuke banners ontworpen trouwens!

Gelukkig doet ie het nu. Daar zijn we hier voor he, elkaar helpen.

He Petra. Onze docther en zoon zitten echt dicht in leeftijd bij elkaar. Grappig.

Ook ff testen, hoor.

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (18 oktober uitgerekend)

ik ook even testen of hij werkt.

hmm niet hoe moet je hem toevoegen dan hier ? heb hem bij babybrabbel gemaakt… moet je hem toevoegen als img-ding en dan bij babybrabbel als html-code of een andere … .