Bedoel je met ruimte te veel Kb of zo? Ik wil het wel weg halen als dat beter is. Zeg het maar.
Over het voor elkaar gekregen, haha, nou ik heb niets stiekems gedaan hoor.![]()
Ik heb altijd 3 kinderen gewild, dat zei ik al toen ik nog zwanger was van de eerste. Maar aangezien de beide zwangerschappen ik erg last had van bekkeninstabiliteit en de laatste uitliep op een keizersnee, had vooral mijn man, maar ik op dat moment genoeg aan de 2. Mijn man vind dat hele bevallen maar niets, vindt verschrikkelijk mij pijn te zien lijden. Maar ja de kriebels kwamen toch weer opzetten, zei eerst niets tegen mijn man. Maar op een gegeven moment, heb ik het toch maar bespreekbaar gemaakt. Eerst wat het een gesloten hoofdstuk voor hem, maar ik gaf hem toch verschillende redenen waarom ik het wilde. En aan het eind zei hij, we zien wel wat er gebeurd. En ja een paar dagen later gebeurde het dus.![]()
Ik dacht dat mijn vruchtbare periode op dat moment net voorbij was, maar dat bleek dus niet zo en ik was gelijk zwanger.![]()
Vandaar dus.