Dan kan ik niet meer achterblijven natuurlijk…
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Gewijzigd door - ~jolanda~ op 26 Mar 2005 15:10:58
Dan kan ik niet meer achterblijven natuurlijk…
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Gewijzigd door - ~jolanda~ op 26 Mar 2005 15:10:58
Leuk he, die tickers van Snugglepie. Ik heb ze alledrie neergezet, kijken of ze werken.
Gewijzigd door - DanielleCarina op 26 Mar 2005 15:29:06
Wow Carina!
Hahahaha, nou ze doen het hoor
'T wordt alleen wel errug veel
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Gewijzigd door - Bieb op 26 Mar 2005 16:42:15
Ja beetje wel he. Maar weet je, er komt niets meer bij, haha.
(Mama van Talitha 8-10-1997, Joshua 22-4-2001 en Jonathan 13-1-2005
quote:
Ja beetje wel he. Maar weet je, er komt niets meer bij, haha.
Gut, niet eens???
P.S. wat je wel kan doen is bijv. je naam gewoon typen i.p.v. dat plaatje. Heb ik ook gedaan En t scheelt je weer een aantal cm in je bericht
Nee er komt er niet 1 meer bij, dat is een belofte, lol. Ik voel me al gelukkig met deze derde. Mijn man wilde eigenlijk niet meer. Maar ik heb het toch voor elkaar gekregen.
Ik dacht dat ik het stukje mama van er al afgehaald had, maar dat was weer terug. Als het goed is staat dat er al niet meer.
Haha, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan??
Dat stukje “mamma van” is idd weg, maar nam minder ruimte in dan dat plaatje met je naam
Wel leuke banners trouwens.
Bedoel je met ruimte te veel Kb of zo? Ik wil het wel weg halen als dat beter is. Zeg het maar.
Over het voor elkaar gekregen, haha, nou ik heb niets stiekems gedaan hoor.
Ik heb altijd 3 kinderen gewild, dat zei ik al toen ik nog zwanger was van de eerste. Maar aangezien de beide zwangerschappen ik erg last had van bekkeninstabiliteit en de laatste uitliep op een keizersnee, had vooral mijn man, maar ik op dat moment genoeg aan de 2. Mijn man vind dat hele bevallen maar niets, vindt verschrikkelijk mij pijn te zien lijden. Maar ja de kriebels kwamen toch weer opzetten, zei eerst niets tegen mijn man. Maar op een gegeven moment, heb ik het toch maar bespreekbaar gemaakt. Eerst wat het een gesloten hoofdstuk voor hem, maar ik gaf hem toch verschillende redenen waarom ik het wilde. En aan het eind zei hij, we zien wel wat er gebeurd. En ja een paar dagen later gebeurde het dus. Ik dacht dat mijn vruchtbare periode op dat moment net voorbij was, maar dat bleek dus niet zo en ik was gelijk zwanger.
Vandaar dus.
Haha, hij heeft dus niet veel tijd gehad om evt. terug te komen op zijn besluit en nu heeft hij er vast geen seconde spijt van
Wij zouden het ook bij Stephan laten omdat Peter al meer kids heeft dan dus alleen Steef en ook vanwege zijn leeftijd (hij wil geen “opa” zijn voor zijn kids )
Dus al die tijd dacht ik: na Stephan geen kind meer.
Heb ook zo ongeveer alle babyspullen weggedaan op een paar kleertjes na die ik gewoon wilde bewaren omdat het me deed denken aan de babytijd van Steef.
Tjsa…en toen…hahahaha!
Toen kreeg ik de kriebels, heb het gekscherend tegen Peter gezegd en die zij meteen: is goed.
Dus ik: HUH??? Is GOED???
Ik had natuurlijk een heel ander antwoord verwacht
Maar hij is gek met kids en het leek hem gewoon erg leuk, ook voor Stephan (Steef heeft natuurlijk Cheyenne en Darren wel, maar die gaan steeds weer weg…)
Dus eind augustus gestopt met de pil en nu dus zwanger!
Cheyenne en Darren vinden het gelukkig ook onwijs leuk!!
Gewijzigd door - Bieb op 26 Mar 2005 20:43:20
Hij zou hem nu niet meer willen missen. Toen ik dat voor de eerste keer vroeg, zei, ja, maar ik was net zo gelukkig geweest met de 2 die we hadden. MANNEN!!!
Hihi, jij bent snel, ik was mijn berichtje (zoals je ziet ) nog aan het “uitbreiden”
Ja dat heb je als je online bent, haha. Zodra ik een bericht krijg dat er weer een berichtje is, ga ik gelijk even kijken. Ben veel te nieuwsgierig, haha.
Ik had hetzelfde als jij. Ook alles bijna weggedaan, omdat er toch geen een meer bij zou komen. Nog wel wat baby speelgoed bewaard, hebben vandaag de Pooh Playgym van Joshua naar beneden gehaald. Die kon ik 1½ jaar gewoon niet wegdoen. Ben zelf gek van Pooh, dus die wilde ik gewoon houden, misschien dat ik toch zoiets had van, wie weet. Had alle kleertjes tot en met zo’n beetje 80/86 weggedaan. Maar heb best veel gekregen in mijn kraam tijd.
En dit was nog niet eens alles. Had zelf nog wat dingen 2de hands in Schotland gekocht vorige zomer.
Maar toch ook wel leuk om weer dingen te kopen. Kan ook nog wel dingen voor jou bewaren, als je dat wilt. Heb veel leuke dingen gekregen en bijna alles is nieuw. Laat het me maar weten.
Petra, als ik het goed weet uit mijn hoofd, hoef je alleen maar de middelste code te hebben van de tickers, als je die copieert en plakt, zouden de tickers goed moeten komen.
Klopt, Astrid had er ook al last van
Je moet alleen de code pakken vanaf IMG t/m IMG.
Als je die dan plakt, dan doet ie het
Je pakt de verkeerde code.
Volgens mij moet je (ff uit mijn hoofd ) de tweede code pakken en dan dus alleen vanaf IMG tot en met IMG
Petra !!!
http://www.snugglepie.com/ezb/104178.png (dit is de code die je moet hebben en die plaats je dan weer tussen [ img] en [ /img]
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 27 Mar 2005 20:46:32
Schat, je pakt weer de éérste code en je moet dus de twééde (middelste) hebben
En dan het eerste deel weghalen TOT img.
Dus vanaf IMG tot en met /IMG laten staan.
DAT deel kopieeren.
Succes!!!
Petra !!!
http://www.snugglepie.com/ezb/104179.png en die dan weer tussen [ img] en [ /img]
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Je neemt nog steeds de verkeerde code
Je moet de tweede nemen.
Dat deel wat Astrid heeft neergezet net.
Succes!