hahahaha meis die hoef ik echt niet hoor,ben niet van plan om nog een 4e te nemen
maare lekker slordig en voor jou een meevaller zo
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
hahahaha meis die hoef ik echt niet hoor,ben niet van plan om nog een 4e te nemen
maare lekker slordig en voor jou een meevaller zo
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ha ha ha maar je bent wel zelf gekomen ermee inge. Dus je hebt je best weer gedaan.
Hmm doet mijn ook zo’n tuin MET bladerenblower…
Groetjes,
Michèle
Sorry, ik zie dit topic nu pas. Was aan het feest vieren vandaag!
Ik zou het ook gewoon terug vragen Bianca. Een jaar is toch wel een hele poos! Dan mag je toch verwachten dat je het onderhand weer terugkrijgt.
Groetekes, Sje
Jaja, en extra speciaal want het is vandaag natuurlijk 9-9-9.
Onze oudste is 6 geworden. (En dat is dan weer een omgekeerde 9! )
Groetekes, Sje
Das zeker speciaal ja, gefeliciteerd nog ook
Groetjes,
Michèle
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/iz6mc5sf24datdx7.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers
Dank! Ze heeft erg genoten! (We hebben bloemstukjes gemaakt. Erg leuk vonden de dames het!). Zaterdag is het grote-mensen-feest.
Groetekes, Sje
ooh gaaf!
ik hou ook van knutselen haha
en veel plezier met het grote mensen feest! ze zullen wel weer in de volle aandacht staan…prachtig is dat he die gezichtjes als ze zo blij zijn
Heerlijk om ze zo te zien genieten. En zeker nu ze zich er zo bewust van is. Dinsdagavond kon ze al niet slapen van de spanning, gisterochtend werd ze glunderend wakker toen we zingend haar kamer op kwamen en na haar kinderfeestje hield ze uit zichzelf nog met tranen in haar ogen een toespraakje voor haar vriendinnetjes “Het feest is helaas voorbij, maar ik hoop dat jullie er volgend jaar weer bij zullen zijn”. Toen ze een enthousiast “Jaaaaaaaaaaa!!!” kreeg, begon ze te huilen.
En probeer het dan zelf nog maar droog te houden! Haha!
Groetekes, Sje
aaaaaaaah wat lief!!
ja ik geloof je meteen, dat raakt je toch!
wat een knappert ook he ben blij dat het zo geslaagd was!
zaterdag wordt het natuurlijk weer flink feesten, en dan kan ze vrijdag nacht weer niet slapen, omdat ze zaterdag allemaal cadeaus krijgt
Oh Sje, wat leuk dat je dochter al een toespraakje hield! En dat ze toen ging huilen aan het eind, daar zou ik ook wel traanogen van krijgen hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ooit als ze een Oscar wint en haar bedank-speech houdt, denk ik aan de toespraak van dit kinderfeestje terug. Haha!
Groetekes, Sje