Gefeliciteerd Eva!!
Dat je maar veel taart gaat eten vandaag, en nóg meer cadeautjes kan uitpakken.
Dikke X, Boukje en Sarah
Eva vandaag 2 wordt?!
Dank je wel lieve mama’s!
Eva is vandaag gaan spelen op het dagverblijf. De laatste dag in haar oude groep! Ze is de oudste en ze was echt toe aan wat oudere kindjes. Ze speelde vaak al met andere kindjes op andere groepen en nu mag ze echt over. Ze heeft al geoefend en de leidster zei dat ze meteen gewend was en heel lief zwaaide toen ze naar huis ging. Ze sprong ook meteen bij de nieuwe leidster op schoot. Het is maar tot januari, dan gaat ze echt naar een compleet ander kdv. Maar ze is best flexibel en ik hoop dat dat goed zal gaan! We hebben getrakteerd op haar oude groep (Jip en Janneke verrassingszakje met likkoekje, Danoontje, ballon én roltong) en gezongen. Alleen Eef deed enthousiast mee! Ze riep als enige ‘hoera’ en klapte voor zichzelf het hardst! Ook was ze de enige die met de muziekinstrumenten in de weer was. Ach, je moet toch blij zijn met jezelf he?
Gisteren hebben we thuis haar feest gevierd. Het huis zat helemaal vol met familie en ze was echt de STER. Ze zat omringd door iedereen alles uit te pakken. Ze heeft van ons een keukentje gehad, van opa en oma een bolderkar, verder een boek, een supergave Hello Kitty loopscooter (cool!), keukenspullen zoals pannetjes/eitjes/fruit/maggipakjes, een broodroosterje en een vuilniswagen van Duplo. Ja, onze dame is helemaal gek op de vuilniswagen die ‘de bakkk’ leegkiept op vrijdag! Het was een superleuk feestje en ze heeft een groot stuk taart op (al viel de helft op de grond) en chipjes. Moe maar voldaan is ze gaan slapen!
Twee alweer…het wordt al een heel kindje! Ik moet mijn ticker alweer gaan aanpassen! Allemaal bedankt voor jullie leuke berichtjes en een X van de jarige Eef!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wat laat meer toch
HIEP HIEP HOERA EVA 2 JAAR
OP naar de 3e verjaardag in een gezond en gelukkig jaar!
Gr, Danielle en Aaron
Nou, dat klinkt als een superverjaardag!
Leuk dat ze zo enthousiast was op het kdv! Zo zie je maar dat de meeste groepen toch hetzelfde doen, ook met verjaardagen, vorig jaar was het ook bij nora zingen met instrumenten en hoera roepen (en was Nora ook de enige die echt enthousiast meedeed)
En wat spannend, de volgende groep! Nora is nu ook echt over, zij was verreweg de oudste, zat echt een paar maanden verschil met de volgende, dus ze heeft meer aansluiting bij de volgende groep. Hoewel ze af en toe nog wel even wil knuffelen met de leidsters van de vorige groep… Ze kunnen redelijk heen en weer lopen tussen de twee groepen.
Oh, een bolderkar, dat vind ik zo leuk! Ik zie mezelf al helemaal naar het strand lopen ermee… We hebben alleen niet echt ruimte om hem te stallen, dus zal wel niks worden voor ons. Misschien in het volgende huis…
Nora heeft ook (alvast voor haar verjaardag) het ikeakeukentje gekregen. We hebben em alvast opgezet en ze is er helemaal blij mee. Heeft Eef ook al lekker gekokkereld? Wij hebben nu 1 pannensetje en 1 set met lepels en spatels. De rest krijgt ze van andere mensen voor haar verjaardag. Maar dat duurt nog twee weken…
Op naar de volgende mijlpaal!
liefs
Klinkt alsof Eva een superverjaardag heeft gehad! En wat moet ik me voorstellen bij een loopscooter? Klinkt onwijs stoer
Groetjes,
M
Jesse heeft ook een loopscooter. Als je naar m’n Hyves gaat kan je er een foto ervan zien en weet je hoe hij eruit ziet. Alleen is die van Jesse niet van Hello Kitty
Liefs
Leuk, dat keukentje van ikea, die wil ik ook graag voor Seth!!
Hij kookt nu ook vaak bij opa en oma, en eet alle broodjes, haha!
Klinkt alsof ze een hele leuke dag (dagen) gehad heeft:D
Liefs, Anne
Die scooter is echt gaaf! Ik weet niet of ik de link hier zo mag zetten, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet doen? Wij hebben 'm hier niet gekocht trouwens…Dit is 'm:
http://www.volare-kinderfietsen.nl/artikel/Hello%20Kitty%20Houten%20Loopscooter/00442/482
En dat keukentje vindt Eef helemaal te gek! Ze heeft ook het bovenzetstuk, dus met magnetron. We hebben alleen de pannenset erbij, de andere spulletjes heeft ze van opa en oma gehad. Ze is er zielsgelukkig mee en bakt en kookt hele maaltijden. Dan zegt ze: ‘Bakkuh, kokuh, asj (alsjeblieft) mama!’ en dan krijg ik een stuk kip of een ui! Ik vond het wel erg duur trouwens, zeker voor die Zweedse winkel met de blauwe en gele letters! Alles bij elkaar 110,-! Het keukentje los was geloof ik 75,-. Dat vind ik ook eigenlijk al duur. Maar goed, Eva is nog ons enige kindje he en we wisten 100% zeker dat ze er veel mee zou gaan doen. Bij de neefjes en nichtjes (die veel ouder zijn, de jongsten zijn 6) viel het ook in de smaak, dus we verwachten dat ze er lang lol van heeft! Leuk dat Nora er ook zo blij mee is! Seth zal het vast ook megaleuk vinden!
Oh die verjaardag van die lieve Eva is met helemaal ontschoten!! Meisje van harte gefeliciteerd. Zie dat je goed verwend ben… met zo’n mooie scooter en alle andere kadoos!!
Nu wordt het tijd dat je broertje komt… kan je koekjes in je keukentje voor hem bakken
oooh rainbow wat geweldig dat jullie zo’n leuke dag gehad hebben!
en dat keukentje hebben jullie die bij de Ikea gehaald? rico’s “neefje” heeft ook zo’n keukentje met bijbehorende spullen en ook dat magnatron opzet stukje (wat al duur opzich was!) erbij. maar ooh wat geweldig is dat! Rico kon er bij hun niet vanaf blijven! maargoed rico krijgt dat keukentje ook nog wel een keer… nu nog niet want we hebben andere dingentjes voor hem voor zijn verjaardag!
Maar ik wil wel een foto zien hoor! laat maar weten als je ze op hyves hebt staan oid!
enne was de taart lekker??
geef Eef alsnog een dikke knuffel en een kus van ons!
Mooie scooter, raar alleen dat een driewieler van 1.5-3 jaar is en een loopfiets van 3-6 jaar. Je zou andersom verwachten.
En ook leuk dat het keukentje zo in de smaak valt. Wij zitten er over te denken om dat voor de sinterklaas te doen, maar nu eerst vanmiddag morgan der kado maar eens uitzoeken. Hopelijk vinden we er een waar het meteen goed mee klikt
Groetjes,
Michèle
@Inge, alle kindjes vinden die keuken helemaal TOP. Als we bij IKEA waren, schoot Eef er altijd al naartoe, ze was er wild op! Vanochtend heeft ze alweer koffie voor me gemaakt uit de kraan, knap he? Hebben jullie al leuke cadeaus voor Rico op het oog?
@Michele, dat loopfietstje zou inderdaad een ‘beginfiets’ moeten zijn. Raar? Die jongen in de winkel zei ook dat Eva te groot werd voor een driewieler, dus die hebben wij expres niet gekocht. De loopfiets is een voorganger op de echte fiets zeg maar! Enne…ik hoop dat jullie een superlief konijn vinden voor in het hok!
@Miniboy, dank je meis!
Eva Rainbow en vriend van harte gefeliciteerd hoor. Ook alweer 2. Realiseerde me van de week dat rens over 3,5 maand ook alweer 2 word. Gaat me soms wel iets te snel. Dat keukentje is super. Rens heeft een andere maar die is er ook zo zoet mee. Die sleept hem zelf naar de keuken als ik aan het koken ben en dan moet hij ook iets in z’n pan.
Die scooter is ook super zeg.
Wij gaan voor een gewoon fietsje voor z’n verjaardag. Een nichtje van rens heeft het fietsje wat wij voor hem op het oog hebben in een meisjesvariant en die kan nu goed bij de trappers en Rens is net zo groot als zij. Hij heeft al een traptrekker en een driewieler(pucky wat een onding is dat zeg) waar hij wel al probeert op te trappen maar het lukt hem nog niet helemaal. Maar de intentie is er en hij vond die fiets ook reuze interresant. Hun gaven ook wel aan dat hun dochter ook nog niet met de traptrekker overweg kon, fietsen schijnt makkelijker te zijn. Voor de sinterklaas word het een garage en nog wat kleine dingetjes. Meneer is opeens ook helemaal van de auto’s(incl de nodige botsingen want dat vind hij nog het mooist) Wilde eigenlijk die van little people(de grootste) maar die is wel schreewend duur dus dat word hem toch maar niet denk ik. Bij Rens zit er natuurlijk ook maar 9 dagen tussen sinterklaas en z’n verjaardag.
groetjes Ramona