Eva leren drinken en brood eten

Toen we Tim met 7 maanden andere drankjes dan melk gaven zijn we begonnen met de antilek tuitbeker van Avent. In het begin was het meer spelen dan dat er iets uitkwam, maar na een paar weken ging het gewoon goed.

Zoals ik al zei geven we hem tussendoor water met een oefenbeker. Dat gaat goed, maar ik vind hem nog te jong om hem nu al sap of melk uit een gewone beter te laten drinken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

welke michelle bedoel je inge want ik heb dat nooit gezegd nl dylano heeft hem vanaf de 6 maanden

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

sorry perongeluk een L teveel
bedoel dus Michele
ik dacht dat zem e ooit zei als een kind goed kan zitten, toen we het hadden over die beker die ik had

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb gisteren een beker gekocht van Nuby, eentje met een soort zacht vierkant tuitje. Op het terras geeft ik Eva die fles/beker met wat Frisosap, maar daar beet ze op en er kwam maar een heel klein beetje uit doordat ze niet goed zoog. Ach, we proberen het maar gewoon steeds. Ik ga wel eerst ook water of rooibosthee geven, want al die sappen vind ik nu nog best wel zoet. Ik koop wel zo’n Difrax oefenbeker en dan zien we wel. Misschien is het allemaal wat te combineren.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Eh Inge, Morgan zit redelijk goed. Ze kan met een handje los zelfs zelf zitten nu. Dus dan gaat het denk ik niet helemaal meer op, maar ik heb ook een kleine Dr brown flesen die gebruik ik ook hoor. Ligt een beetje aan mijn en Morgan’s bui en of we weggaan of niet. Want een tuitbeker kan ik niet afsluiten en die gaat lekken onderweg en een flesje niet.

Groetjes,

Michèle