Ervaring met Kiddy Guard?

Vraagje aan Judith en Anna, en ook mini-boy (als je het hekje al hebt gekocht):

Hoe sterk is het materiaal? M.a.w. hoe rekbaar is de stof? Ik vraag dit omdat ik overweeg om dit hekje te kopen voor mijn kat namelijk Zou het mogelijk zijn dat een kat hier onder door kan kruipen?

Voor de kat??? hahaha lachen … is nl ook een optie…

Euh … ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar de goedkoopste. Heb nu wat aanbiedingen gekregen … dus ben nog even aan het rondneuzen. Hier worden ze in december aangeschaft… dus dan kan ik je meer vertellen…!

Oke ik ben benieuwd Ja reden dat ik 'm voor de kat wil kopen is dat mijn werkkamer (waar ik apparatuur bouw) alleen een schuifdeur heeft. En die krijgt ze namelijk open en dat is niet zo handig een kat i.c.m. apparatuur. Een hekje op de overloop zou dan handig zijn, en zeker met het oog op de toekomst

Zelf hebben we geen katten, maar ik denk dat er wel een kat onderdoor kan kruipen. Of je moet het heel stevig tegen de grond monteren, maar ik kan je geen garantie geven. Daarnaast denk ik dat een kat er gemakkelijk in kan klimmen en er zo overheen komt.

Verder zijn wij 100% tevreden met de Kiddy Guard. Is stevig genoeg en neemt niet veel ruimte in beslag. Je moet wel even een handigheidje krijgen met het open maken.

Hoi Hoi, ik heb zelf erg goede ervaringen met de Kiddy Guard. Hij is inderdaad wel prijzig maar dan heb je tenminste wel een perfecte trapbeveiliging. Dus wat is dan duur? Ik heb m voor 99 euro gekocht en werd ook nog gratis verzonden met een leuk Nijntje puzzel erbij.

Maar goed als je meer wilt weten of een online demonstratie wilt zien kun je de volgende site bezoeken:

http://www.mrkidsproducts.nl/kiddy-guard