Erik ein-de-lijk...+ foto's

Thnx malawimama! Bedje is van Ikea en het dekbedhoesje van de Hema. Indien je je familie nog suggesties wil doen voor het volgende cadeaupakketje

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

LEUK… en stoer dan alweer he!! Jurian ligt zelf in een 1 persoonsbed ipv van peuterbed… tja het is echt zoeken naar het ventje in bed

Tja bedje is een beetje moeilijk, bovendien heeft J al een twijfelaar (1.5 persoons bed, dus lekker groot) maar die stof van het dekbedje is fantastisch echt super leuk!

@mini-boy, ik heb die foto van Jurian in z’n bedje toen inderdaad wel gezien. Hij kan nog lang met z’n bedje doen, ideaal toch? Het is dat het hier qua ruimte nu beter uitkwam om een peuterbedje te doen, want ik denk nu dat het Erik weinig had uitgemaakt hoor. Maar goed, dat grotere bed komt hier gewoon ietsje later.

@Malawimama, da’s ook best groot dan. Een twijfelaar. Stoer hoor, meteen in zo’n groot bed!

Groetjes,
M

Heel groot, we hadden toevallig een goed mattras (twijfelaar) was maar 2 weken gebruikt (door een vriendin) die het bij me achterliet. Dus ik dacht, zonde om een nieuwe te kopen als deze er nog gewoon is. Gewoon een bed bij laten maken die kan ze gebruiken tot ze groot is, en ook fijn voor mama, want die kan er dan makkelijk bij om een boekje voor te lezen of te knuffelen!

wat een leuk bedje!! Leuke foto’s hoor, en wat goed dat Erik er gelijk in blijft liggen en goed slaapt!! Had Bo ook meteen, de overstap viel mij echt 100% mee!!!

liefs woezel

@malawimama, dan snap ik dat je voor dit bed koos. Dat was inderdaad een mooie kans. En inderdaad heerlijk om zo lekker bij je dochter te kunnen liggen. Ik heb me ook al geprobeerd bij Erik in bed te wurmen, maar dat ging niet zo makkelijk

@Woezel, de overstap is mij ook 100% meegevallen. Gek toch, dat je je druk kunt maken om iets wat nergens voor nodig blijkt. Dus nu maar op naar afnemen van de speen…

Groetjes,
M

Zo mag ik het horen

(maar heb makkelijk praten met twee kids
die niets van een speen willen weten.)

M.

Stoer bedje zeg. En ik hoop voor je dat erik zich net zo netjes gedraagt als Rens. Die ligt sinds februari in een eenpersoonsbed en die is er nog nooit uitgekomen. Heb hem gezegd dat hij moet roepen als hij wakker is. Nu roept hij dan"mamaatje roepen"klinkt echt heel grappig. En ook als mama het nog iets te vroeg vind komt hij er niet uit. Dan gaat hij gewoon met z’n knuffels zitten spelen.

groetjes Ramona

quote:
Zo mag ik het horen

(maar heb makkelijk praten met twee kids
die niets van een speen willen weten.)

M.

Fijn dat je dat laatste er even bij zegt Ik ga moed verzamelen en dan gaan we deze volgende grote stap nemen. TSJAKKA!

@Ramona, Erik gedraagt zich tot nu toe net zo voorbeeldig als Rens. Hihi, lief dat hij dan zegt ‘mama roepen’. Erik roept mij ook keurig als hij wakker is, hij komt er niet uit. Houden zo!

Groetjes,
M

@ Mriek; Hahahah, nou mijn lijf past dus never nooit niet in een peuterbedje, dus vind het al knap dat jij het geprobeerd hebt!

Adem inhouden malawimama, dan kom je een heel eind

Groetjes,
M

@ Mriek, ik zie mezelf daar al liggen zeg, zielig voor J, helemaal tegen de muur geperst! Hahahahah maar vind Erik het leuk? mama in zijn bed?

Ja, hij vindt het heel leuk. Vanmorgen zei hij nog: “Mama, kom maar. Jij mag wel in mijn bed liggen.” Poepie!

Groetjes,
M

Hahah wat een schat!

Gisteren kon ik nog melden dat Rens zo netjes in bed bleef liggen. Nou vandaag heeft hij de schade mooi ingehaald.
Had hem vanmiddag op bed liggen en toen het stil werd ben ik zelf even op de bank gaan liggen.
Heeft hij zijn hele kamer overhoop gehaald, een pak billendoekjes leeggetrokken, de commode op de babykamer leeggehaald en mijn kledingkast leeggetrokken.
Hij heeft het traphekje boven opengemaakt en is beneden aan de trap gaan zitten met z’n benen door het traphekje heen. Daar zat hij dan in z’n ondergoed met z’n laarzen aan.
Was een heel komisch gezicht maar ik ben wel heel boos op hem geworden. Voel me sowieso erg beroerd vandaag dus dan word je niet vrolijk van die zooi.
Ik denk dat de deur van z’n kamer niet goed dicht heeft gezeten(sluit niet helemaal lekker) en dat hij dus daardoor van z’n kamer af kon. Hij kan die deur normaal niet open krijgen doordat de klink omhoog zit. Toch voortaan maar zorgen dat de andere deuren boven ook dicht zijn. Beetje schade beperken.
Snap sowieso niet dat ik hem niet heb gehoord want ik had de babyfoon gewoon aan. Erg diep geslapen denk ik.

groetjes ramona

Goh Ramona, dat is even schrikken lijkt me. Logisch dat je boos werd, dat wel. Hopelijk doet Rens het geen tweede keer!

Groetjes,
M

Was zeker even schrikken. Gelukkig zijn alle kamers boven veilig ingericht dus echt kwaad kan hij niet maar vooral het feit dat hij zelf de trap afgekomen was vind ik toch nog wel eng. Hij loopt wel heel goed trap maar toch. Gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Net heeft mijn man er nog een hartig woordje met hem over gesproken, hoop dat het een beetje indruk heeft gemaakt en dat hij het niet weer doet.

groetjes Ramona

Inderdaad, dat alleen op die trap (hoe goed ze het ook kunnen) is toch spannend als je er niet bij bent. Hopelijk hebben de woorden van papa indruk gemaakt.

Groetjes,
M

Hahahh moest stiekem toch wel even lachen; wat een schurk die Rens! hahahahah