Erik alweer 2 jaar wordt!

Erik is goed verwent!! hoe was het vanmiddag? Hier was er regen hoop bij jullie niet.

Liefs

Het heeft hier heel even geregend toen Erik z’n middagslaapje deed, maar het mocht geen naam hebben. Toen hij wakker werd was het weer droog en zijn we naar de kinderboerderij geweest. Heerlijk in de zon, erg fijn!

Een zandbak…heel eerlijk? Ik vind het niets (veel te veel zand overal, haha), maar Erik vindt het zoooo leuk. Hij heeft vandaag al een paar keer in gespeeld en vermaakte zich helemaal goed. Nou ja, jochie ondersteboven houden en goed schudden daarna, dan is het ergste leed geleden.

We vieren het a.s. zondag voor de overige familie. Vandaag had ik een klein taartje gehaald en Erik heeft keurig met een vorkje zelf een puntje gegeten. Niets geen geklieder zoals vorig jaar dus, hij is keurig opgevoed…

Nu ligt meneer uitgeput op bed en ga ik even wat foto’s op hyves plaatsen. Daarna lekker douchen en vroeg naar bed. Ik heb ook de traktaties voor het kdv voor morgen nog gemaakt, dus heb de pijp echt wel uit nu.

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

PROFICIAT stoere jongen… alweer 2 jaartjes jong!

Foto’s op hyves … ach vriendje Jurian heeft geen hyves en wil de jarige ook graag zien!!

@mini-boy: speciaal voor jou een topic aangemaakt…kijk maar even…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd erik, en dat je maar een grote knul mag worden.
Had je foto’s al op mama’s hyves gezien, zo te zien heb je ervan genoten.

Gr Patries

Erik ligt nu al lang weer in dromenland, maar bij deze alsnog: HIEPERDEPIEP! Hij is toch nog 51 minuten JARIG! Kus van Eva!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank je wel nog!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Zag het topic nu pas, alsnog van harte gefeliciteerd met je stoere ventje en een hoeraatje van Rens.
herken het zandprobleem maar toch is het wel geweldig om te zien hoe zoet ze ermee zijn toch? Enne handig die bezem kan ie het lekker zelf weer opvegen.
Veel plezier alvast zondag,

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Haha Ramona, da’s een goeie. Zelf het zand opvegen. Dat ik daar nog niet op ben gekomen, thanks!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Gefeleciteerd!!!
Was het gisteren vergeten!
Wat een stoere vent heb je toch.
Groetjes Carolien

Thnx Carolien

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker