JAAAAAAA! Ik heb wel een pakket gewonnen! Ik win ook nooit wat, maar deze keer eindelijk wel een keer! IK gebruik die spulletjes al weleens (de chips zijn best ok) en vind het wel heel leuk dat we gewonnen hebben! Yeaaaaaah!
Groetjes Rainbow
JAAAAAAA! Ik heb wel een pakket gewonnen! Ik win ook nooit wat, maar deze keer eindelijk wel een keer! IK gebruik die spulletjes al weleens (de chips zijn best ok) en vind het wel heel leuk dat we gewonnen hebben! Yeaaaaaah!
Groetjes Rainbow
Wat leuk Woezel en Rainbow dat jullie wat gewonnen hebben.
Ik had hem wel ingevuld, maar niets gewonnen.
Groetjes,
Sandra
Haha, leuk om te zien dat jullie een pakket hebben gewonnen
Veel plezier ermee!
Liefs, Anne
Leuk he Rainbow!!! Wij winnen normaal ook nooit wat, behalve afgelopen week, 50 euro in de lotto, een moederdag ontbijt en nu dit dan, maar ben er blij mee!! Ben beneiuwd naar het pakket!!
liefs woezel
Inmiddels is het pakket binnen! Duurde wel lang… Het is hartstikke leuk, met koekjes en een bewaarblik, knijpfruitjes en chipjes. Lekker en leuk! Of was het voor jou nog een verrassing Woezel? hahaha.
Groetjes Rainbow
Ja ik heb hem inmiddels ook gekregen!! Erg leuk pakket, jammmer dat Bo nu ziek is en het niet aan hem besteeds is, maar zodra hij beter is, komt dat wel in orde denk ik
liefs woezel