Eerste keer weer een sportief bezig geweest

Heb vanochtend voor het eerst in mijn leven Zumba gedaan. Het was heel goed bevallen. Lekker om weer eens te bewegen na jaren!Het was lang geleden dat ik een sportschool van binnen gezien had maar ik heb meteen een jaarabonnement afgesloten en mij voorgenomen om ook echt te gaan. Het fijne is dat ik onbeperkt kan sporten fytness, spinnen, Krav Maga(zelfverdediging) enz. kan gaan doen. Vrijdag heb iok mijn eerste Kraf Maga les. Ik ben benieuwd wat het precies is. Hoop niet dat ik dan teveel met blauwe plekken thuis kom…
Groetjes Chantal

Chantal

knap hoor!
Ik wil straks ook weer beginnen maar dat zei ik na de zwangerschap van de eerst ook al en toen ook niet doorgezet.
Nu wil ik straks echt 1 sportavondje voor mezelf!
Gewoon even iets anders en ja ook goed voor de kilotjes he?
Maar om ermee te beginnen dat is dan weer mijn probleem, als ik eenmaal ga ga ik ervoor maar voordat ik ga!

groetjes gytha

Goed he!!!
hier elke dinsdagavond zwemmen, dat doe ik samen met een vriendin. ik moet zeggen het is nog geen ene keer voorgekomen dat ik er veel zin in heb om te gaan maar als ik dan eenmaal bezig ben en zeker wanneer ik weer thuiskom is het heerlijk. binnenkort ook weer lekker 's avonds skaten, maar dan moet het wel een beetje lekker weer zijn hoor.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik wil inderdaad ook 1 sportavondje in de week gaan plannen. Ik heb afgesproken om vanavond daarmee te starten en dan gewoon elke maandag…ben nooit zo’n volhouder hierin, maar lijkt me wel even lekker. Even een uurtje helemaal voor jezelf.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ben eerlijk gezegd meegesleept door een vriendin van mij die 6 weken geleden bevallen is. Ik had gewoon een schop onder mijn kont nodig. Had al heel vaak zitten denken erover. Maar het zitten is nu afgelopen nu moet mijn kont laten zwaaien! Zoals hier op dit filmpje:

Chantal

Goed zo.
Wel optimistisch hoor, een jaarabbonement.
Geniet ervan.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Goed van je hoor dat je weer bent gaan sporten…en nu volhouden he!

Ik sleep mezelf ook 2 avondjes in de week van de bank. 1 keer zwemmen en 1 keer fitness. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk, maar het kost me vaak wel wat moeite er heen te gaan. Maar goed we houden vol.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi allemaal
Vandaag ben ik voor het eerst naar Krav Maga geweest. Ik heb er nu al veel geleerd echt een aanrader om dit te gaan doen. Toen ik thuis kwam had ik meteen mijn vriend neergelegd die mij zogenaamd aanviel. whahaha. Alleen heb ik sinds gisteren een pijnlijke knie doordat ik een verkeerde beweging had gemaakt met van de glijbaan met Nina afglijden. Met lopen en traplopen vooral doet het pijn. Ik ga er maandag maar eens mee naar de dokter bellen voor een afspraak. Ben echt aan het balen. Nu sport ik eindelijk eens en nu beging mijn knie moeilijk te doen… groetjes chantal

Chantal

Wel een beetje ironisch, met zo’n vechtsport (zo klinkt het althans) loop je geen blessure op en door van de glijbaan te glijden wél. Dat verwacht je dan ook niet hè? Hopelijk is het niets ernstigs en kan je lekker doorgaan met sporten!

Groetjes!

Aanstaande woensdag (moet) ik weer. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in, maar aan de andere kant, pfffffffffffff.

Ik ken het dubbele gevoel. Als je er eenmaal bent, is het vast weer leuk!

Groetjes!

Tja het erheen gaan… Zondags doe ik Zumba en dat begint om 10.45uur. Voorheen was zondag mijn uitslaapdag maar ja je moet er wel wat voor over hebben om jezelf uit bed te hijsen om te gaan sporten.hahaHelaas heb ik nu geen uitslaapdag meer. Maar ja, ik kom wel met energie terug (ik word er fit van erna)groetjes chantal

Chantal

Wat knap van je, je uitslaapdag ervoor opgeven. Dat zou ik dan weer niet zo snel doen. Zumba zag ik laatst iets van op TV, lijkt me ook wel heel erg leuk. Ik doe gewoon fitness, maar dat is toch wel heel erg saai.

Groetjes!

Het is ook erg leuk om te doen vooral omdat je het met een hele groep doet. Echt een aanrader. Je verbrand super veel calorieën ermee. Zaterdag hebben ze me op de sportschool mijn gewicht en lengte gemeten. Ook hebben ze mijn hartslag bloeddruk gemeten. Dit omdat ik er ook wil fitnessen bij. Op deze manier hebben ze voor mij een fitnessprogramma samengesteld om mijn gestelde doelen te bereiken. Vervolgens liep een sportinstructeur met mij mee om de fitnessapparatuur uit te leggen. 4 keer per jaar kan ik het programma gaan evalueren en aandachtspunten laten bijstellen als ik dat wil. Na iedere keer kan ik op de computer ziet hoeveel calorieën enzo ik verbrand heb en dat motiveert.Op dit moment is mijn gewicht goed gelukkig en wil ik mij concentreren op mijn conditie en wat speren kweken ivm bluberbenen en buik haha. Bijna bij alle fitnessapparatuur kan ik mijn koptelefoon inplugen en dat kan ik tevens televisie kijken terwijl ik sport anders zou ik het ook snel denk ik saai gaan vinden. Morgen ga ik nu weer naar Zumba en vrijdag ga ik weer na krafmaga (de tweede keer omdat ik door werk maar om de keer kan gaan) Maar ja het is de hele tijd een kunst met plannen(ivm oppas of dat mijn vriend thuis is)groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 01 Jun 2009 20:51:35

nou hier wordt er ook weer een actief hahahaha
heb me opgegeven voor hypoxi om de blubberbuik wat weg te werken.
Begin hier over 6 weken mee omdat ik anders te snel na zwangerschap begin en kan ik niet het volledige resultaat behalen volgens hun.
Na 12 keer hypoxi te hebben gedaan ga ik fitnessen, om zo de conditie op te bouwen, dat zal kruim kosten want mijn condititie is echt 0,00000
Heb er wel zin in! dus over 6 weekjes ga ik ook sportief wezen haha

groetjes Gytha

@Gytha: wat is hypoxi? Nog nooit van gehoord.

@Chantal: wauw, klinkt professioneel hoor. Dat moet goedkomen, haha. En nu nog de energie blijven opbrengen om te gaan en je krijgt echt een super gestroomlijnd lijf!

Groetjes!

hypoxi is fietsen in een cabine.
dit is een kuur van 12 keer. 3x per week een half uur.
Je wordt er niet moe van, lijkt net als of je op je fiets in de eerste versnelling fietst. In die cabine verbrand je vetten.
Hier in omgeving hoor ik zeer goede geluiden over hypoxi. Hier in een dorpskrantje staan iedere week mensen in die er mee bezig zijn en hoeveel omvang in cm ze kwijt zijn. En als je dan die foto’s voor en na ziet echt ongeloofelijk!
Het gaat niet zo zeer om kilo’s maar om omvang.
Na die kuur moet je natuurlijk wel bezig blijven dus vandaar dat ik erna wil gaan fitnessen.

we zullen zien!

groetjes gytha

Klinkt goed. Hopelijk gaat het bij jou ook zo goed werken.

Succes!

Groetjes!

He gytha van hypoxi had ik eerder ook nog nooit van gehoord. Leuk dat je over 6 weken ook weer sportief gaat wezen.
Nou Mriek: de vraag voor mij is voor hoelang ik dat gestroomlijnd lijf zou gaan houden. Het is iedere maand weer de vraag of ik zwanger ben. Ma als ik weer zwanger ben dan ga ik gewoon door zolang het gaat. Anders zou het zonde zijn van mijn jaarabonnement. Ik denk dat dat het alleen fitniss word want Zumba met een dikke buik zou wel vreemd uit zien en zou ik en de baby misselijk gaan worden denk ik.haha. Maar ja laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen.hahah groetjes chantal

Chantal

Ik zeg: jij misselijk tijdens je zwangerschap, dan je baby ook…

Nee, zonder gekheid: hoop dat je snel zwanger mag worden en dan lekker saai kan gaan fitnessen. Ik zal duimen!

Groetjes!