Een zoon!


#21

Dank voor alle felicitaties!
Alles is goed hier hoor, alleen t reageren achter de pc staat op moment wel op een laag pitje. Maar dat zullen jullie wel begrijpen denk ik
Het is druk, even wennen ook voor de meisjes. De oudste snapt natuurlijk al meer, en is heel blij dat ‘baby uit mama buik’ is en dat het een ‘broerke’ is!

De bevalling… inderdaad toen ik me melde bij meldplichttopic rommelde het al wel…
s nachts werd ik wakker met weeen (bleken voorweeen). De verloskundige is rond half 6 in de morgen even langs geweest, maar bevestigde de voorweeen. Ik nog even naar bed, manlief niet meer.
Vanaf half 8 denk ik dat ik beetje ‘echte’ weeen kreeg, maar ik heb ze niet erg pijnlijk. Was bij de meisjes ook niet pijnlijk. Wel weer voor de derde keer beenweeen erbij.
Mijn man is rond half 11 met de meisjes nog even naar buiten gegaan en toen werd t snel erger, pijnlijker. Besloot boven even op bed te gaan liggen tegen kwart over 11 denk ik. Boven aan de trap braken de vliezen en eigenlijk gelijk had ik persweeen denk ik!
Verloskundige gebeld, manlief gebeld, oppas voor de meisjes gebeld.

Verloskundige was hier 10 voor 12. En gelijk kon ze alles klaarmaken voor te bevallen. De oppas voor de meiden kwam even na 12 uur. Klaas naar boven en ik mocht gelijk beginnen met persen (anders was mijn man niet eens bij de geboorte geweest). Paar minuten persen, 3 keer geloof ik, kleine knip omdat hij er anders niet door kon, en om 12.22 was Jefta geboren!!


#22

Wat goed, gefeliciteerd!!!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#23

Wauw, das zeker allemaal snel gegaan, Gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Ben je van de meiden ook thuis bevallen? Of bleef je nu thuis omdat het allemaal zo snel ging?
Mooi hoor, na twee meiden nu een zoon!

Lekker genieten met elkaar,
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#24

Ook van mij nog van harte gefeliciteerd!!! Geniet van deze speciale tijd

Groetjes mama Ja



#25

dank jullie wel!
Inmiddels weer paar dagen verder en we beginnen lekker aan elkaar te wennen. De meisjes wennen aan hun broertje, worden er gelukkig niet wakker van als hij huilt. Had heel anders kunnen zijn.
Hij doet het heel goed, drinkt goed en was maar 80 gram afgevallen toen hij gisteren gewogen werd
Hij komt nu voor 1 of 2 nachtvoedingen. De 2e voeding is eigenlijk een hele vroege ochtendvoeding, waarna hij nog even lekker terug gaat in bed… We krijgen nu sinds een nacht of 2 dus ook weer wat rust.
Wel helaas last van stuwing in de borsten (geef flesvoeding) maar dat zal ook wel overgaan…

@mamavanJasper: Bij de oudste ben ik ook thuis bevallen. Had ik dezelfde verloskundige. Ging overigens ook heel snel… En bij de tweede had ik medische indicatie en moestik int ziekenhuis bevallen. Mijn meiske had een groeiachterstand, vandaar. Maar dat bleek best mee te vallen, al hebben we toen nog wel samen 3 dagen int ziekenhuis gelegen (haar bloedsuikerspiegel moest bepaald worden en ze was wat teveel afgevallen). Gelukkig dit keer weer thuis!!