Een vraagje over de post, weet iemand antwoord!

Dames,
op 23-08-2010 heeft mijn zusjes me een pakketje opgestuurd, maar ik heb het nu nog steeds niet gehad. Ik heb haar al gevraagd om in NL te kijken en ik kijk hier, maar heeft iemand hier ervaringen mee (paket naar buitenland?) zo ja wat kun je het beste doen! Ik irriteer me echt! Ik wil het nu wel eens hebben!

ik heb wel vaker wat naar het buitenland verstuurd en ik kreeg daarbij altijd een code zodat je via internet het pakketje kan volgen zo weet je wanneer die verzonden is onderweg is in welk land hij is en wanneer hij daadwerkelijk op plek van bestemming is gekomen.

before you judge me, try hard to love me

Als het goed is moet je zus inderdaad een Track&Tracenummer gekregen hebben waarop je via internet kunt zien hoe het staat met het verzendtraject waar het pakje in zit.

Groetekes, Sje

Ja die heb ik, dan staat er : verzonden naar het buitenland op 24.08.10, maar niets over aankomst of afgegeven ofzo! Vind het wel heel lang duren hoor, maar ja ben ongeduldig he!

nee ongeduldig ben je niet ik vind het ook wel heel lang hoor ik zou even een telefoontje plegen staat vast een nummer bij waar je heen kan bellen
is het pakketje verzekerd?

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 06 Oct 2010 09:04:18

Ik heb gisteren gebeld, ze zeggen wacht vanaf Vrijdag nog 1 week ivm douane, maar het is idd verzekerd verstuurd!

Ik heb gisteren gebeld, ze zeggen wacht vanaf Vrijdag nog 1 week ivm douane, maar het is idd verzekerd verstuurd!

vanaf welk land is het verstuurd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Mijn zusjes hebben het vanuit NL verstuurd naar mij in Malawi!

zit ik heel verhaal te tikken wat ik deed weet ik niet maar alles was weg…

maar kijk hier maar even

hoop dat de link het doet

het duurt in ieder geval 9 tot 15 dagen verzenden,mits de douane het eruit haalt,maar dat mag na mij idee ook niet langer duren als een week…dus het pakket had al binnen moeten zijn

zal er zeker werk van laten maken door je zus en niet laten afschepen met wacht nog een week,want je wacht al 6 weken als ik het zo even goed uitreken voor je

en als het verzekerd vervoerd is,dan heb ze recht op vergoeding,maar dat zullen ze haar allemaal wel vertellen

sucses ermee

Dylan & Kaitlyn

Ik ben toevallig net teruggebeld, ze gaan een “onderzoek” starten! hihihih weet niet wat ik me daar bij moet voorstellen, maar goed, het is nog niet helemaal klaar dus!

Ze gaan dan uitzoeken waar het fout is gegaan
maar ze doen in ieder geval wat nu

ben beneiuwd waar het is beland het pakketje

laat me weten als je weer wat weet erover

Dylan & Kaitlyn

Ik laat het je weten!

ineens schoot me te binnen van je pakket wat zoek was,heb je hem ondertussen al???

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn