Gefeliciteerd!!!
Een streep is een streep?
Suuupppeeerrrr Ik zei het toch
Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten!!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
gefeliciteerd!
ik heb bij de innesteling (blijkt achteraf) ook twee dagen heel erge buikpijn gehad gehad, bij de een voel je dat blijkbaar wel heel erg en bij de ander niet…
groetjes Gidget
Wat heerlijk dat je nogmaals de bevestiging hebt gekregen.
Duidelijker kan toch niet, dus nu lekker gaan genieten.
Groetjes,
Sandra
Hihi hoe is het hier, heb je de eerste echo al gehad? Of staat die ingepland?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Ik zag dat je het al in het andere topic gelezen had maar even voor andere nieuwsgierige… 15 april kan ik bij de gyn terecht. Echt snel! Dat had ik niet verwacht.
Verder alles ok. Vreeeeeeeeeeselijk onrustig lichaam.
Daar kan ik echt uren van wakker liggen, gek word ik er van!
En misselijk. Soms dagen niet. En dan ineens een paar dagen wel.
Bij H. had ik er eigenlijk alleen 1s ochtends echt last van. Maar nu is het meteen de hele dag!
Gefeliciteerd!
Je verhaal is heel herkenbar. Ik had namelijk bij mijn eerste test ook een lichte streep. Deze liet ons ook twijfelen. Na een paar dagen weer een test gedaan en toen was de streep veel donkerder gekleurd. Dus idd… ga er maar van uit dat een streep, een streep is. Weten we dat weer voor de volgende keer haha
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010
Gewijzigd door - Jesmerize op 13 Apr 2011 11:42:24
We hebben een echo gehad!
Een mooi kloppend hartje
Over drie weken mag ik weer en dan zal de termijn en uitrekendatum bekend worden.
Goed om te horen dat hij/zij gezond klonk! Spannend hoor de uitrekendatum. Ik hoop dat je dan ook echt rond die datum zult bevallen. Zelf heb ik nog 8 dagen na mijn uitgerekende datum doorgelopen en ik kan je vertellen dat het op je zenuwen gaat werken haha. Maargoed… dat zijn denk ik verhalen die je niet wilt horen!
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010