Een artikel waar ik misselijk van werd!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6120850/Kind_dood_om_weigeren__amen_.html?p=35,3

Kind dood om weigeren ‘amen’ BALTIMORE - Drie leden van de Amerikaanse sekte ‘1 Mind Ministries’ moeten zich voor de rechtbank in Baltimore verantwoorden voor de dood op een 1-jarig kind. De sekteleden lieten de jongen verhongeren omdat deze weigerde ‘amen’ te zeggen na het eten.

Javon Thompson.
Javon Thompson, het zoontje van sektelid Ria Ramkissoon, wekte woede bij de sekteleidster omdat hij ‘weigerde’ het slotwoord mee op te dreunen. Daarop gaf zij de sekteleden de opdracht om de peuter geen voedsel meer te geven. Javon overleed begin 2007 aan de gevolgen van uitdroging en ondervoeding. Dat meldden Amerikaanse media dinsdag.

Schuur

Nadat het kind was overleden, probeerden sekteleden de kleine Javon weer tot leven te wekken met verschillende gebedssessies. Toen dat mislukte, werd het lijkje in een koffer gestopt en gedumpt in een schuur.

Waar gaat deze wereld naar toe vraag ik me soms wel eens af

Heb het ook net gelezen. Afschuwelijk!! Opknopen aan de hoogste boom!

Walgelijk gewoon… geen woorden voor!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Er zijn een hoop zieke mensen in de wereld

Groetjes Marianne mama van Ruben

Mogen we dit soort mensen ook uithongeren???

Groetjes,

Michèle

Michèle, ook hierop zeg ik volmondig ‘ja’. Wat afschuwelijk zeg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:

Groetjes,

Michèle

ABSOLUUT … wat een gruwel… !! Dan heeft dat woordje Amen ook maar weinig betekenis voor die mensen als ze er op deze manier mee omgaan…

Afschuwelijk… ik snap het echt niet … dat mensen zo ziek kunnen zijn. Wat moet dat ventje een honger/pijn hebben gehad… alles droogt uit … oh …

quote:

Groetjes,

Michèle

Ook ik ben het er volledig mee eens!!

Oh wat moet dat kindje hebben afgezien!
Helemaal geen liefde gekregen
ik word er echt verdrietig van!

Liefs
Tanja

Wat een zieke mensen zeg! Heb er geen woorden voor…arm kindje…

K kan t gewoon niet meer horen, k kan er weer om janken.
Pas geleden meisje in Amerika door haar vader (ex-marinier ofzo) gemarteld op de manier waarop de CIA dat doet, vastgebonden op een plank en dan zoveel water eroverheen gooien dat de gemartelde het gevoel krijgt dat hij / zij stikt. WAAROM? Ze kende haar ABC niet, ze was net 4…
Wat een onrecht NIET NORMAAL.
Ongehoorde schreeuwen van onrecht. Machteloos…
Vreselijk. K wordt er misselijk van…
Beesten…

Sekte liet kind verhongeren WASHINGTON - Leden van een Amerikaanse sekte hebben een klein kind laten verhongeren omdat het voor het eten niet amen zei. De drie sekteleden werden donderdag in Baltimore (Maryland) schuldig bevonden. Zij moeten ieder rekening houden met een gevangenisstraf tot zestig jaar.

De jury achtte het bewezen dat de sekteleidster, haar dochter en een ander lid schuldig zijn aan de dood van de zestien maanden oude Javon Thompson drie jaar geleden. De 23-jarige moeder van de jongen had eerder al schuld bekend en tegen de drie sekteleden getuigd. Haar zoontje had amen moeten zeggen op het einde van het gebed voor de maaltijd. Het is onduidelijk of het kind überhaupt al kon spreken

De sekte geloofde dat de aan ondervoeding gestorven jongen zou worden wedergeboren. Toen dat uitbleef, werd het lijkje in een koffer gestopt en in een tuinhuisje verstopt.

Nou misschien toch iets van gerechtigheid