Eczeem

hier ook eczeem hormoonzalf smeren alleen als die er echt last van heeft en vaseline als het gewoon droog is gelukkig groeien 9van de 10 kinderen hier overheen
vleoibaar wasmiddel wil ook nog wel eens helpen omdat poeder de eczeem kan verergeren

groetjes wendy

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - XXwendyXX op 23 Mar 2009 07:54:44

@michele

zeg…die weledamelk kan ik dat ook op zijn gezichtje smeren? ruben is alleen nog heel droog in zijn gezichtje…vooral de wangetjes!!!

groetjes!!

karin

Vaseline helpt hier niet. Heb speciale vette creme van de dermatoloog

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

je hebt verschillende soorten vaseline heb er een op dokters recept

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Karin,

Ja hoor, maar ik zou dan de creme nemen en niet de melk. De creme is iets dikker en beschermd ook goed tegen het weer zeg maar. Het is puur natuur en heel goed. Wel iets duurder, maar het gaat heel lang mee.

Groetjes,

Michèle

dan moet ik zo dus maar ff naar de winkel…want zijn wangetjes zijn net schuurpapier!
als je ze in het licht bekijkt zie je allemaal barstjes lijkt het wel…
ik smeer er nu nog lanettecreme op…is wel vet maar werkt volgens mij niet echt goed op zijn wangetjes…
ff proberen dus…!

groetjes!!

karin

Bij Morgan werkte het heel goed nadat zij verkeerd gereageerd had op natusan in bad. Ze had een uitgedroogd hoofd en het jeukte zo ontzettend dat ze de hele avond langs pappa’s stoppels wilde schuren

Groetjes,

Michèle

die creme had ik samen met de hormoonzalf van de ha. Maar met 6 keer per dag smeren niet de hormoonzalf hoor maar die andere bleef zijn huid net zo droog. heb nu hetzlefde merk maar ipv vaseline glycerol erin en dat werkt goed. KIjk wel uit met de hormoonzalf hè. Heel dun smeren maar want maakt zijn huid dun.Ik moet van de dermatoloog eerst de cetomacrogol smeren en dan de hormoonzalf. En ik wil je niet ontmoedigen maar maak je niet te snel blij want bij Dylano komt het iedere keer weer terug of op een andere plek.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

gelukkig is het geen exceem bij ruben maar wel heel droog…dus ook maar ff weleda halen…
hoop dat ze dat hebben in ons gehuchtje

groetjes!!!

karin