Super! Dat wordt een relaxte woensdagochtend voor jou
Groetjes,
M
Nou, ook hier is alles goed gegaan:D
Hij had heerlijk gespeeld, en had niet eens door toen we hem kwamen halen en wilde ook niet mee
Donderdag mag hij weer! En ik heb het er nog niet met de juf over gehad, maar ik denk dat we dan ook maar heel de ochtend doen
Ook over Seth zeiden ze dat het zo’n open en vrolijk kind was. Das toch weer leuk om te horen.
Helemaal fijn dat het bij allebei zo lekker ging!
Liefs, Anne
wat super michelle! ik ben erg blij voor je! en voor Dylano natuurlijk. helemaal top gewoon! noumaar hopen dat het goed blijft gaan… en dat Rico zn geestelijke 2ling broertje volgt (zie mijn topic in peuter 1 tot 4)
En??
Hoe heeft Dylano het gister, de hele ochtend, gedaan?
Was hij erg moe vanochtend?
Seth is nu op de PSZ, was weer geen probleem, en hij mag de hele ochtend blijven. Ik bel straks nog even hoe het gaat.
Liefs, Anne
Hij heeft het heel erg naar zijn zin gehad gister, maar was doodop toen hij thuis was
's middags werd hij snotverkouden dus hij lag er om half 7 al in maar werd tegen achten huilend wakker. Ff bij ons gehangen en een zetpil gegeven en hij heeft tot vanmorgen half 9 geslapen
Zijn verkoudheid leek vandaag wat minder maar tegen de avond wed hij hangerig en had hij koorts 38.3 dus niet echt hoog. Morgenvroeg maar even kijken want dan mag hij weer
@Mriek
Die ochtend was zo om
Liefs Michelle