…zijn gele slip gehaald heeft en heel trots is nu.
er is zelf met de camera van een neef een klein flimpje gemaakt maar weeet niet hoe ik die moet plaatsen.
groetjes bianca
Gewijzigd door - bianca4 op 29 Dec 2002 12:48:38
…zijn gele slip gehaald heeft en heel trots is nu.
er is zelf met de camera van een neef een klein flimpje gemaakt maar weeet niet hoe ik die moet plaatsen.
groetjes bianca
Gewijzigd door - bianca4 op 29 Dec 2002 12:48:38
Wat leuk! Dat filmpje wil ik wel zien hoor. Vraag anders Els of Kim ff hoe dat moet.
Het gezin van mijn zus is een typische “gevechtsport” gezin. Zus zelf doet karate, haar vriend ook (is dan ook de aanstichter hier van, want hij is heel goed, doet demonstraties, geeft les enzo), haar dochter (die hier slaapt nu) zit op Ji Jitsu (schrijf het vast verkeerd haha), de middelste zoon mag volgend jaar op karate, nu nog niet, ivm misbruik maken van de kennis bij hem en jongste zoon zit ook op karate! Dus ik weet hoe trots mensen zijn op het halen van volgende banden (of slip dus). Femke (die dus nu hier slaapt) zit volop met Veronica te oefenen hahaha. En die vindt dat echt helemaal te gek. Dus dat beloofd wat voor de toekomst… Hihi.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
nou als het goed is is het allemaal gelukt
anders hoor ik het wel.
dylan gooit hier iemand om het is kort maar goed te zien.
armanda gele slip is de eertse slip
groetjes bianca
Gewijzigd door - bianca4 op 29 Dec 2002 15:37:54
ja klopt,was die zaterdag gelijk erna,hij mocht alleen niet actief vechten.
en het is gelukkig goed gegaan,want van mij mocht hij niet mar hans zei ik let op en de leeraar ook.
groetjes bianca
armanda,
ik weet het niet hoevaak voor een slip schijnt na de eertse die krijg je als je ongeveer een jaar erop zit het dan wel wat sneller gat maar hoe en wanneer sorry.
en hij is iets kleiner maar daar heeft hij geen problemmen mee hoor.
een keeer met een wedstrijd hadden kinderen al 1 of 2 slippen en die deed hij zonder pardon in 1x onderuit
hij is best fanatiek haha
groetjes bianca