Dreumes en keizersnede (4dgn ziekenhuis)

Bedankt voor alle tips/ervaringen. Ik ka mijn dochter er zoveel mogelijk bij betrekken als ik in het ziekenhuis lig.

@Sje, kheb mn vriend voorbereid dat als het een volledige narcose gaat worden er niemand anders dan hij, onze dochter en ik de baby mogen zien !

@MamavanJasper: mijn dochter is via de natuurlijke weg gekomen, maar daar heb ik een totale ruptuur aan over gehouden (was een flinke meid). Aangezien deze baby ook enorm lijkt te zijn volgens de echo’s krijg ik nu dus een keizersnede. Dit om de risico’s met name voor mezelf te verkleinen.

@Sandra1980: Bedankt voor je ervaring, fijn dat Tim het allemaal zo goed oppikt. Tis wel zo dat mijn dochter een jaar jonger is als Tim. Neemt niet weg dat ze gewoon naar het ziekenhuis komt zoals iedereen al omschreven heeft!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Oei totaal ruptuur… brrr, niet dat een keizersnede nou zo’n pretje is maar voor je eigen gezondheid dan idd wel beter! Hoop voor je dat je een ruggeprik krijgt… ik heb met Jasper een spoedkeizersnede gehad en was dus volledig onder narcose, maar echt niet leuk om de hele geboorte te missen! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het straks met jou en de kleine goed gaat!

Succes nog eventjes,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers