zeg het en het gebeurd…
Julia heeft me de hele nacht wakker gehouden… niet echt grappig, mn zusje lag ziek in bed boven… (2e verdieping), en mn ouders moesten van mij even goed slapen want die zijn nu al weer koffiepauze aan het houden op hun werk
Tja… ik moest er toch maar steeds heen…, kan dr ook niet bij me in bed leggen met het risico dat ik zelf in slaap val.
Maargoed, mn broeken passen nog steeds niet, nog steeds joggingbroeken of rokjes en mn zusje heeft buikgriep en ligt hier op de bank… chaggie omdat ze van mij uit de buuurt moet blijven van julia… en omdat we samen even alles schoonmaken, ontsmetten zodat de kleine het niet krijgt
Oke… nog een vraagje aan de mede-mamas… ik heb nu (alsk nrmale broeken aandoe) maat 38:| trwlijk ik eerst 34/36 had…!! en ben nu nog te moe om te gaan sporten… dus… hoelang duurde het bij jullie?
en wanneer word ik ongeveeeer weer ongesteld… want moet natuurlijk een nieuw/beter/ander voorbehoedsmiddel… Pil komt er bij mij ECHT niet meer in!
naja, ik ga thee maken voor mn zusje, eve kijke bij julia… en dan spreek ik jullie wel weer…!
kusjesss, medi