Dit is Julia!

zeg het en het gebeurd…
Julia heeft me de hele nacht wakker gehouden… niet echt grappig, mn zusje lag ziek in bed boven… (2e verdieping), en mn ouders moesten van mij even goed slapen want die zijn nu al weer koffiepauze aan het houden op hun werk
Tja… ik moest er toch maar steeds heen…, kan dr ook niet bij me in bed leggen met het risico dat ik zelf in slaap val.
Maargoed, mn broeken passen nog steeds niet, nog steeds joggingbroeken of rokjes en mn zusje heeft buikgriep en ligt hier op de bank… chaggie omdat ze van mij uit de buuurt moet blijven van julia… en omdat we samen even alles schoonmaken, ontsmetten zodat de kleine het niet krijgt

Oke… nog een vraagje aan de mede-mamas… ik heb nu (alsk nrmale broeken aandoe) maat 38:| trwlijk ik eerst 34/36 had…!! en ben nu nog te moe om te gaan sporten… dus… hoelang duurde het bij jullie?

en wanneer word ik ongeveeeer weer ongesteld… want moet natuurlijk een nieuw/beter/ander voorbehoedsmiddel… Pil komt er bij mij ECHT niet meer in!

naja, ik ga thee maken voor mn zusje, eve kijke bij julia… en dan spreek ik jullie wel weer…!

kusjesss, medi

Oooooh sorry!!! Had ik niet moeten zeggen
Tsjaa… dat gebeurt bij kleine kindjes, dat ze een hele nacht spoken…
ehhh… na 6 zwangerschappen waarvan 1 een tweeling maak ik me daar niet zo heeel veel zorgen meer om…
Maar na de 1e duurde het mij 3 maanden… toen had ik nog 36
Nu heb ik 38/40… en ik sport 1 x per week…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

ahhhhh dat is jammer dat ze je de hele nacht heeft op gehouden!!
uhmmm dat is bij iedereen weer verschillend natuurlijk, ik kon na een week alweer me broeken aan maar me vriendin haar kindje is drie maanden en die heeft echt nog een buikje!!
je geeft flevoeding?? ja niet snoepen en lekker veel wandelen met de kleine!!
en als je borstvoeding geeft moet je niet gaan lijnen hoor!!
maar joh dat komt echt wel weer!!
ahh je zusje ziek nou hopen dat jij en de kleine niet ziek worden!!
van voorbehoedsmiddelen heb ik niet zoveel verstand…vraag even bij je huisarts die kan je vast goeie informatie geven!!
liev groet janneke en hannah

Oh oh…
Vind ik knap van je hoor! als vrouw van 29(?) nog 38 passen!!
3 maanden… pfuu
achja, het moet maar
Ik ben trouwens vmorgen even met dr buiten geweest, klein rondje gelopen… dik ingepakt, ze had dr oogjes wijd open en keek wat er allemaal om dr heen gebeurde…
alleen die reacties… OF ze kijken… OF ze zeggen “wat een lief oppaskindje”…
en dan denk ik … TJA ze zijn gewoon jaloers dat ik zon mooi meisje heb:d
hihi…
Allesgoed Maris?

ikke ben 23
hihihi!!

Ja hoor, met jou ook, nog niet ziek van je zusje???
Ja joh, niks van andere mensen aantrekken, dat heb ik dus ook, omdat ik met zo véél kindjes buiten loop…

Groetjes Mariska

ooo foutje
maris is wel zo oud
hahahaha

quote:
ahhhhh dat is jammer dat ze je de hele nacht heeft op gehouden!! uhmmm dat is bij iedereen weer verschillend natuurlijk, ik kon na een week alweer me broeken aan maar me vriendin haar kindje is drie maanden en die heeft echt nog een buikje!! je geeft flevoeding?? ja niet snoepen en lekker veel wandelen met de kleine!! en als je borstvoeding geeft moet je niet gaan lijnen hoor!! maar joh dat komt echt wel weer!! ahh je zusje ziek nou hopen dat jij en de kleine niet ziek worden!! van voorbehoedsmiddelen heb ik niet zoveel verstand....................vraag even bij je huisarts die kan je vast goeie informatie geven!! liev groet janneke en hannah

Ik geef expres geen borstvoeding. Vond ik geen fijn idee, ik ben nog zo jong… ik maak me nu al zoveel zorgen met zon kleintje, ze krijgt vast niet genoeg binnen… ookal heb ik normaal een C-cup Met flesjes weet k precies hoeveel ze drinkt enz. fijn gevoel!

dat kan ik me goed voorstellen hoor!!!
lieve groet janneke en hannah

jaaa, daar heb je gelijk in… Ik geef wel gewoon borstvoeding, ben ik al wel gewend…
en over dat afvallen, idd. gewoon veel wandelen, en niet te veel willen he!

Groetjes Mariska

Nou Me_di… Ik ga er weer even vandoor…
Naar de supermarkt met 4 kids… dus dat moet ik ff voor gaan bereiden!!

Groetjes Mariska

Geweldigg
veel plezieer

kus, Medi

Ik ga er ook vandoor zo…
mn moeder is thuis, ga julia zo in bed leggen en hopen dat ze tot 3 uur doorslaapt…
en ik ga even vrienden opzoeken die bezig zijn met carnavalswagen.
en dan ga ik zelf slapen… heb ik wel nodig na zon zware nacht.

Janneke, ik vind je meisje echt heeeel schattig!!

kuss, medi

dank je en veel plezier bij je vrienden he en daarna lekker slapen!! heerlijk!!!
lieve groet janneke en hannah

Woow dit topic word wel lang he…;d
wel leuk!!.. Ik ben misschien wel de helft jonger als de meesten hier,… en toch gewoon mee mogen praten

Groetjes!!

Ja, ik ben Mama!

Gewijzigd door - Me_di op 21 Feb 2006 12:03:44

Hé wat vervelent dat je een rot nacht hebt gehad maar ja dat hoort en zo nu en dan ook bij!.

Maar dat met die broek maten ik had voor de zwangerschap maat 46/48 na de zwangerschap 50/52
en nu 7 maand later maat 44 en daar ben ik wel zo trots op
Ik zal nooit een maatje 38 meer hebben maar, dat maakt me helemaal niks meer uit zolang je maar gelukkig bent!!
fijne dag dames, zal zo even lekker naar mijn moeder want het is weer oma middag!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

veel plezier marianne gezellig!!

Veel plezier MJ!!

Mijn kids zijn gister de hele dag naar opa en oma geweest en zijn ze naar de zeehondjes in pieterburen geweest!

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

luek ellen!! ze vonden het zeker helemaal geweldig!!
lieve groet jan en han