Diksap of thee

Hmm misschien iets te veel sinasappelsap of zo?? Of een bindmiddel??

Groetjes,

Michèle

Wij hebben Sanne ook 2 keer geprobeerd om Friso groentehap te geven, maar dat wou ze dus ook niet. Olvarit is dus favoriet. Wil steeds zelf gaan koken, maar lukt nog niet echt. Vandaag naar CB geweest en Sanne mag naar 2 flessen toe, ik heb er zelf nog niet echt een goed gevoel bij. Maar vandaag ging brood ook wel goed en vandaag heeft ze dus een beetje verwarmde diksap gehad. We blijven volhouden. Groet Carolien

Pas naar twee gaan als jij er een goed gevoel bij hebt carolien. Dat deden wij ook. Ze wilden om mijn cb morgan met 6 maanden al van alle flessen afhelpen. Nou ze heeft nog 300 tot 400 cc per dag en daar is ze helemaal blij mee dus wij laten het zo.

Groetjes,

Michèle

Hahaha daar zijn ze weer de verschillen hier nog 3

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nu al naar 2 flessen? Zo zeg. Hier pas met 9 maanden. Idd Michelle, wéér die verschillen…dat houdt het spannend hè.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

indd mriek en anders hebben we ook niks te l*llen he als we allemaal dezelfde adviezen kregen

Liefs Michelle

Da’s ook waar. We moeten het CB dankbaar zijn, zonder hen geen ikkeben! En dat rijmt. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

je bent goed Mriek

Liefs Michelle

Ditmaal jij bedankt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He dames, ik ga Sanne nog steeds 3 flessen aan blijven bieden. Ze drinkt dan wel niet alles op. Vanochtend liet ze weer 30 ml staan van een fles van 150 ml. Ze is er volgens mij wel aan toe, maar ik nog eigenlijk niet. Ze spuugde ook een beetje vanochtend, dus toch wel een teken dat ze genoeg krijgt. HMMMMHMM, zet me wel aan het denken. Ik vind haar ook nog veel te jong voor 2 flessen. Vanmiddag maar eerst een broodje geven en dan de fles. Ik vind de fles geven ook nog zo lekker knus met elkaar.