Nou dat is eigenlijk het moeilijke voor mij met deze sprong. Morgan’s humeur is echt geweldig en nne niet sarcastisch bedoeld. Ze is echt het zonnetje in huis. Alles is leuk, vermaakt zichzelf prima, is helemaal werelds, maar ze weigert haar flessen leeg te drinken. Ze is dan tussen de 110 en de 160 aangeland en dan is alles intersanter dan haar fles. Maar drinken ho maar. Ze wordt boos als je hem geeft. Vanavond ben ik uit wanhoop in haar kamer gaan zitten in het donker en zelfs dan presteerd ze het om zich af te laten leiden door het streepje ligt dat langs haar gordijn komt.
En mijn eigen schuld een beetje ze heeft wat minder geslapen de laatste twee dagen, of eigenlijk vandaag, Gister ben ik tussen twee slaapjes weg gegaan met haar, maar mevrouw wilde hoe moe ook niet slapen gistermiddag. Ja om 5 uur maar ja om 6 maak ik haar echt wakker want we weten inmiddels al dat als ik haar langer slapen laat het 's nachts bal is. En vandaag was ze mee naar de voetbal dus weinig geslapen en thuis wilde ze weer niet slapen. Gelukkig slaapt ze voor de nacht goed in, maar door het mindere eten en zo is de nacht wat onrustiger. Alleen ik vertik het om een weer een nachtfles te maken. Dan moet ze op de dag maar eten, als ik daar nu weer aan begin is het einde zoek. Ze heeft vandaag nu weer 690 op en een potje fruit en een potje groente (op twee happen na) Das hetzelfde als de dag ervoor en vanacht was alleen wat meer tullendienst dan normaal dus daar bereid ik me nu maar op voor. Maar ze krijgt geen fles anders blijf ik bezig.
Groetjes,
Michèle