hai Christa
wat een heerlijke baby hebben jullie!!
die kneepjes, die armen en die billen om op te vreten!!
hannah heefdt dat ook !!! HEERLIJK!!!
groet Janneke en Hannah
Diantha morgen naar cb
GEWELDIG die foto op de weegschaal!! Hollands welvaart: zou mijn oma zeggen…haha!!
Wat een heerlijke meid!
Groetjes Charon
zooo wat een flinke meid joh pffffffff dat woog kaitlyn toen ze 15 maanden was
Bianca,Dylan & Kaitlyn
echt waar bianc!!
errug he?
maar we kunnen er ook niets aan doen, we noemen haar nu giga-baby hahaha {geintje}
maar ze is ook lang voor haar leeftijd hoor, lengte x gewicht is goed.
maar het is fors ja.
ik zeg steeds tegen melinda: het wordt tijd dat die meid gaat lopen, ze is bijna niet te tillen.
je loopt toch met bijna 10 kilo rond!
ah joh, we lachen er maar om. we weten dat ze niet te veel krijgt. het zal haar bouw zijn.
en we gaan er maar van uit dat als ze straks kruipt en loopt, het er wel weer af gaat.
groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
toe nze 11 maanden was woog ze 8145 gram en was 88 cm lang
maar ze doet het goed daar gaat het om toch heerlijk genieten van je meissie
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Tjee wat een schattige poempert! Echt een lekker wijffie!
Cathelijne weegt 9.100, met 77 cm.
Een lengt van 88 centimeter bij 8, kilo? ow, sprietje of niet?
Hey heerlijk toch dat ze het zo goed doet
Als ze bijna niet zou eten maak je je alleen maar heel veel zorgen
En even over het brood
Als jij brood wilt geven kan je het toch proberen en heeft ze er last van of krijgt ze het niet doorgeslikt kan je er even mee wachten
Ik begin van het weekend met fruit voor Justin en die is bijna 3 maanden
Hebben ze weer wat te zeuren als ik 6 febr naar het cb moet Boeien hoor hahaha
Lekker blijven eten hoor Diantha grote meid
wat doet diantha het goed
ga zo door meid.
En met dat brood mijn zoontje at met 6 maand ook al brood.
Dus je kunt het gewoon proberen.
en als ze niet wil probeer het later weer.
zo heb ik dat ook gedaan.
katinka
Oh Christa,
wat een prachtige foto in die weegschaal. en hoe ze omhoog kijkt.
Ik heb er zo om moeten lachen!
Manon is net geweest, zie topic. Scheelt drie kilo met die van jullie en dat is te zien. Maar wat maakt het uit. Als ze maar gezond en tevreden zijn!
En misschien moet je maar naar de sportschool gaan voor krachttraining!
Tessie

Heerlijk toch dat het zo goed met haar gaat!!
Trouwens ERG leuke foto’s hihi
'T is gewoon een heerlijk meisje om te zien en inderdaad, als ze gaat lopen enzo, dan gaat het meestal ietsje minder hard hoor
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Fijn te horen dat het allemaal ok was bij het cb!!
Bij ons op de voedingslijst staat trouwens dat je bruin brood moet geven. Dit omdat een heleboel kindjes wit brood niet goed kunnen doorslikken, omdat het veel kleffer is dan bruin…
Thomas (onze hongerhals…) at al brood toen hij 6 maanden was. Hij at s’ochtends een bruine boterham (zonder korstjes) en tussen de middag ook een!! Vanaf het moment dat hij brood mocht eten, wilde hij geen pap meer!! We gingen al vrij snel over op 2 boterhammen per maaltijd. Hij huilde gewoon als zijn bordje leeg was!!! Het cb vond dat ook prima. Hij was wel fors, maar het hoorde bij hem. Hij had het echt nodig.
Hij heeft het er nu allemaal afgelopen. Hoewel? Hij is gewoon niet meer aangekomen, maar langer geworden. Hij woog op zijn tweede verjaardag 15 kilo, en dat weegt hij nu nog steeds!!HAHA!!
Groetjes Charon
hey sharon,
wat stom dat het zo verschillend is he?
nou we geven diantha ook gewoon bruin brood hoor.
op het cb hadden ze het over wit brood in melk om te wennen, maar volgens mij wennen ze ook aan brood als je ze in het begin gewoon een korstje geeft.
doen wij nu met diantha, als je haar echt een stukje in de mond geeft, dan stikt ze bijna.
nu laten we haar zo maar wennen dan.
o ja, ik had gehoord dat ze appelstroop ook zo lekker vinden, dus wij ook geprobeert.
een beetje appelstroop op die korst, en zij sabbelen.
ze keek wel raar op, maar proefde toch nog een paar keer, dus volgens mij gaat ze dat wel lekker vinden.
maar dat brood. nee hoor, nog steeds niet

[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
hahaha!!
Nou, ze gaat het vanzelf wel eten als ze er aan toe is!! Appelstroop…neeeee, dat was bij ons geen succes. Uitspugen, dat deden ze er mee! Allebei!! HAHA!! Bij ons was smeerkaas, smeerleverpastei, en later chocoladepasta favoriet, Die pasta is nooit meer gegaan trouwens…
Groetjes Charon!