jij hebt dr telefoonnummer en nog steeds niet gebeld!!! TSSSSSSSS!!! Gelijk bellen dus!! Hihi!!
Dianaaaaa ben je er nog?
jaaaaa word nu wel erg nieuwsgierig hoor,bellen assie
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
quote:
jij hebt dr telefoonnummer en nog steeds niet gebeld????????????!!!!! TSSSSSSSS!!!!!!! Gelijk bellen dus!! Hihi!!
Hahaha, sluit ik me helemaal bij aan.
Geef ons maar gewoon de schuld, zeg maar dat heel Ikkeben in spanning zit te wachten
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
assie toch,hihihihihih heb je er al gebeld .ikke ben zeer benieuwd
groetjes marielle mama van
10-10-01
Ooooeeeeeeps. Niks loos hoor. De baby heeft er nog geen zin in. jhihihihihihihi.
Tjaaa, voor ons is het ook hartstikke spannend. Maarre de kleine denkt. Laat mama nog maar even lekker puffen in die hitte en als het wat af is kom ik wel ( het weer minder heet bedoel ik dan(.
Wat lief van jullie allemaal. Maar er is nog niks aan het handje.
Heb wel afgelopen zondag 1,5 uur weeën gehad, maar toen ben ik in slaap gevallen en was het over.
Ik ga elke dag met dit hete weer zwemmen. Misschien dat de kou van het zwembad de weeën tegenhoudt ik weet het niet.
Maar effe de meldplicht. Ik vind het te heet achter de pc. Sorry. Nu moest ik even op de pc zijn en ben ik de topics gaan lezen. hihihihi.
SORRY!!!
Els nog succes.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Balen hoor, tis idd bloedjeheet, pfff vooral vandaag. Enne t zwemwater heeft er geen invloed op hihihihihihi, Daan was ook wat overtijd he? Meestal zie je dat bij de 2e dan ook wel!
Liefs en sterkte, Els
Heeeey, je bent er nog mét baby in buik
Ik heb met je te doen met deze hitte hoor, pfffff
Succes!
Nou oke te heet achter de pc snap ikke wel, maaaaaar laat effe je zussie roepen als iets loos is of zo whahahaha dit trekken we anders toch niet. Heel veel sterkte met de laatste loodjes en voor als het zover issssssss…
ZET M OP MEIS !
Ohhhh wat heb ik met de zwangeren onder ons te doen zeg, pch och, 5 jaar geleden liep ik ook zo, en dat was NIET leuk pfffff…
Was blij dat Demi geboren was, toen kon ik de hitte wel weer aan hihi…
Groetjes Nathalie & Co
heeeee daar was ze,word nu spannend dus ja ff elke dag maar ff neer zetten
als je wakker bent ikke ben er nog hihiihh
sterkte met de laatste loodjes en hoop dat het ff in warmte afneemt voor de zwangeren onder ons
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
gelukkig er is nog niks aan de hand .wat erg voor jullie die hitte .nou diana sterkte nog met de laatste loodjes ,en mocht er wat gaan gebeuren laat het ons weten he .
enne elke dag melden he hihiihihih
10-10-01
Hier ben ik weer, nog niks aan het handje.
Ik wil nu eigenlijk wel dat de kleine geboren wordt. Ben zo benieuwd.
Van mijn Jogagroep zijn er inmiddels 3 bevallen, waarvan er 2 na mij uitgerekend waren. Maar mijn verloskundige zegt dat deze ook 10 dagen kan blijven zitten. Tjaaa en daar zit ik echt niet op te wachten. Misschien dat volle maan helpt hihihihi.
Dus ik moet nog effe volhouden. Jullie horen of lezen het wel.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Jaaaa, het wordt nu wel spannend zeg!!
Mocht het vanavond of vannacht nog beginnen (je weet nooit ) dan alvast veel sterkte en een voorspoedige bevalling gewenst!
Oooooo meissie, lang zal het niet meer duren nu. Kan me voorstellen dat jullie erg nieuwschierig zijn hoor.
Succes, Sterkte en nogmaals ZET M OP !!!
morgen word het volle maan he, wie weet!!
En anders is 11 juli een hele leuke dag Vind Demi vast leuk als er weer zo’n mooie wereldburger bijkomt op haar verjaardag
Succes met de laatste loodjes!
Groetjes Nathalie & Co
en diana .zit het nog lekker warm .kan me voorstellen dat jullie nieuwschierig zijn .naar jullie kind .nou meid wil je ook al vast veel sterkte toewensen .en kop op he .je kan het .
10-10-01