Deken?

Haha idd. Eerst had ik echt nog de illusie nu ga ik echt proberen uit te slapen. Maar nu probeer ik het al niet eens meer. Ga eruit en haal er maar het positieve uit en dat is dat we in ieder geval een lekker lange dag hebben
En je kunt even lekker rustig opstarten, zonder meteen een ondeugende dreumes in de gaten te moeten houden !!

Ja, ik las je verhaal over de slaapzakken etc. Vervelend dat het zo moeilijk is om te vinden waar Morgan het lekkerst in slaapt. Hier is het alleen een winterslaapzak met lange mouwen. Hoop dat je er snel achter komt wat voor Morgan het fijnste is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik neem het nu maar dag voor dag Sandra. Gister was met geen succes dus maar weer kijken wat ze zonder doet. Enne deken is er voor hulp, maar daar moet ze niet veel van hebben. Ik ga er nu maar vanuit dat elke doorslaap nacht er 1 is en anders dopjes… Overigens zijn die gekocht omdat pappa snurkt

Groetjes,

Michèle

Ja, per nacht bekijken is denk ik wel het handigst. Hoop voor jullie dat ze vannacht weer lekker doorslaapt.

En werken de oordopjes tegen het snurken van papa ?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook. Het ergste is nog omdat ze op de dag niet veel slapen wil meer dat ze op een gegeven moment echt doodmoe is en zichzelf maar in de weg zit.

Mwha redelijk, ik slaap dus dat werkt enne anders krijgt ie een schop

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat ze af en toe zo weinig slaapt overdag. Hoop dat dit met haar sprong te maken heeft en het snel weer beter gaat. Zeker als ze het verder wel echt nodig heeft en moe is, is dit vervelend.

Haha hier ook een papa die snurkt en dus wel eens een zachte schop krijgt. Dat werkt wel, want dan draait hij op zijn zij en stopt met snurken. Haha al vind hij zelf dat ik veel te hard schop !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hey Michele,

Wat doet Morgan nu op de dag aan slaapjes?

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Ik hoop het ook, Ze is overigens wel gezellig hoor. Maar je merkt aan der dat veel dingen snel te veel zijn. Dus als ik nee zeg omdat iets niet mag is het meteen dikke tranen huilen. En op zich is ze ook wel weer snel getroost maar af en toe…

Oh nou ja deze pappa schopt soms terug of beweerd dat ie helemaal niet snurkt

Groetjes,

Michèle

Oh ja die opmerking word hier ook nog wel eens gemaakt.

Huh klinkt het dan heel slaperig, ik snurk helemaal niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

even weer ontopic he,
dat deken verhaal…
rico die gaat echt niet blijven liggen daaronder. niet dat ie dat ding inet leuk vind maar hij gaat nog staan en aan zn bed schudden zeg maar, en rond banjeren.
als ie dan slaapt, zal ik m er weer onder leggen (begin er pas mee als het echt koud is aangezien het nog geen hartje winter is)
maar hoe doen jullie dat dan? want waarom een deken als ze er toch weer afgetrapt worden en het dus geen bal uithaalt…??

Als ze piept leg ik hem over haar heen inge, maar ook hier blijft ze er niet onder liggen dus ik weet het ook niet.

Groetjes,

Michèle

Jesse blijft er redelijk onderliggen. Als ik naar bed ga stop ik wel nog altijd even toe. Maar de gouden tip voor het eronder blijven liggen heb ik niet

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers