Deken?

Hier 4 uur Mriek en om kwart over 5 viel ze weer in slaap. Mijn wekker liep 5.30 af… Ik was NOT amused…

Groetjes,

Michèle

wat ben ik dan lekker verwend zeg, Noah is nu al 3dagen om 9uur wakker… Zondag was dat heeeeeeeerlijk want wij zijn Zaterdag avond even de stad in geweest :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hopelijk met een deken erbij slaapt mijn muppet ook weer langer. Kan ze lekker onder kruipen als ze het oud heeft

Groetjes,

Michèle

Pff Mriek kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt.

Zijn idd wel erg korte nachtjes.

Hoop voor jullie dat Erik snel gaat ontdekken dat uitslapen ook erg lekker is

En Michelle 4.00 uur is wel heel erg vroeg…hoop voor jullie dat dit eenmalig was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Minke middenin de 17 maanden sprong en ook al dagen 05-45 wakker… pffff… en daarnaast ook nog eens niet te genieten De hele dag humeurig en veel huilen en erg ondeugend. We waren gewoon blij als ze er 's avonds in lag!
Maar ja zal ( hopelijk) gauw weer bijtrekken. Vanmorgen was het 0630 uur dat valt dan weer mee. Wellicht gaan we weer de goede kant op.
Wat betreft de kou; ik vind het ook lastig want het wordt al best koud nu en Minke kruipt haar hele bed door dus blijft zeker niet onder die deken liggen en ja dan heb je er weinig aan! Ik ga zoals ik las ook maar een flanellen pyamatje aanschaffen dat is idd lekker warm.
Maar goed, ik heb gisteren de verwarming aangedaan op haar kamertje en toen het lekker warm was en ze erin ging heb ik hem uitgezet. Vanmorgen was ze heerlijk warm in haar nekje en onder haar slaapzak.

groetjes!

Ik ook Sandra, wat ik al zeg kijken wat ze nou doet met denken, alleen weet ik nog niet welke slaapzak

Groetjes,

Michèle

@lalala: Van welke man komt jouw kindje af!..haha…het kunnen broertjes zijn!
Precies zo hier hoor!
Dacht altijd dat ik een eenling was met zo’n kortslapertje…dat troost mij weer nu!

Ennu…weet je wat ik vind…ik geef Aaron altijd wel een deken erbij want ook al draaithij zich om in bed…dan gaat hij op het deken liggen en dat is toch ook extra warm!!!

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@Michèle: logisch dat je niet blij was. Dus jij voelt je ook brak? Goed om te weten dat ik niet in m’n eentje de slaap uit m’n oogjes aan het wrijven ben…

@Sandra: ik hoop het ook. Ik had toch zo graag gewild dat Erik ook wat langer zou slapen 's ochtends. Over een paar weken gaat 'ie weer een nachtje uit logeren, daar verheug ik me nu al op…

@Linette: hier was vooral het begin van de 17-maandensprong heftig, daarna ging het al snel beter. In de periode dat 'ie volgens het boek in z’n donderwolkperiode moest zitten, ging het hier alweer een stuk beter juist. Wat vervelend dat Minke er nog zo’n last van heeft. Met welke nieuwe dingen is ze bezig? Misschien helpt het om daarop te letten… Sterkte met deze laatste sprong! Gelukkig mag je heel snel alweer overnieuw beginnen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Pff hou maar op, viel in de tram al in slaap vanmorgen enne ik heb ook nog eens verkeerd gelegen of zo maar de spieren tussen me schouderbladen zitten helemaal vast. Zelfs diep ademhalen doet pijn…

Enne Morgan kan lopen en zelf opstaan zonder hulp(stukken) sinds gister, zou zij de 17 maanden sprong dan over (kunnen) slaan???

Groetjes,

Michèle

@aaron:
Zover ik weet zit de papa nu in de kamer hiernaast met meneer Seth te spelenHaha… maar je ben niet de enige! Het is wel zo, dat het slapen nu al een stuk beter gaat, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen…
Liefs, Anne

Mriek ja idd ik mag al bijna weer opnieuw aan de slapeloze nachten… nou ik hoop wel dat Minke dan weer uit haar sprong is maar dat zal toch wel??! haha nou dat overleven we ook wel weer.
Ja ik zat ook al op te letten of ze echt nieuwe dingen doet/ probeert, ze is wel wat prateriger en verder klimt ze veel. Ze zit de hele dag in haar poppenwagen en ook is ze zich steeds aan het verstoppen. Dus dat zijn wel nieuwe dingetjes! Fijn dat Erik de sprong alweer gehad heeft en dat ie redelijk rustig verliep bij jou…!! ben ik wel een beetje jaloers op! En Michele, ik vrees dat Morgan hem ook nog gewoon krijgt hoor

@ Linette. Helaas, al vraag ik me wel af wat ze dan moet gaan doen… volzinnen praten???

Van het weekend zat ze aan de kattenbrokjes en ik zei Morgan, antwoorde ze met Mag niet en heftig haar hoofd schuddend liep ze weg.

Groetjes,

Michèle

Haha moet erg lachen om de reactie van Morgan.

Wat leuk dat en knap dat ze zelf al zo’n reactie geeft.

Tim gaat alleen maar heel hard lachen als hij iets doet wat niet mag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Michele dat meen je niet wat een wijsneus ook al !! hahahaha ja wie weet praat Morgan dan idd al volzinnen ze is met alles vrij vlot toch?

Ik moet zeggen wij zijn heel strikt als het gaat om de kattenbakjes want anders eet ze het als snoepjes en das niet de bedoeling. En eigenlijk ben ik vrij strak met alles dat niet mag. En nee mag niet en mijn hoofdschudden doe ik dan dus ook. Dus dat gaat ze nu na doen

We hebben haar trouwens net met een dunnere slaapzak in bed gelegd en een deken. Begint ze me te huilen toen ik die deken over der deed, helemaal in paniek. Dus ik heb haar getroost en hem los over der heen gelegd. Als we straks naar bed gaan leg ik hem wel weer over der heen.

Groetjes,

Michèle

@lalala, gossie…ik dacht een metgezel gevonden te hebben…maar nu hoor ik dat hij al beter slaapt maar wel fijn voor jullie hoor

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@Linette: ja joh, Minke is uit haar sprong als jullie kleine er is. Ik ben benieuwd of je het ook anders zult ervaren bij je tweede kindje, het is tenslotte allemaal niet meer zo nieuw.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik vroeg me dat toevallig gisteren ook af.
over dat dekbedje/dekentje, ik doe m denk ik dan ook over rico heen leggen. en dan als ie slaapt leg ik m nog 'n keer terug ofzo. en als ik dan naar bed ga nog 'n keer hahaahhaha.

over dekbedden gesproken…ik ga er lekker onder liggen, heerlijk!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vanacht een dunne slaapzak met deken, maar de deken vond ze niet leuk. Dus ik doe voor de zekerheid maar der winterslaapzak aan vanacht en wel een deken. Ze zal er toch aan moeten wennen.

Groetjes,

Michèle

En hoe hebben ze allemaal geslapen? Hier tot 8 uur!!! En de tweede nacht met deken. Misschien toch geen toeval?

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers