verschikkelijk die vent hahaha nee lijkt ie totaal niet op haha
Liefs Tries
Gelukkig Tries, bof jij even
Armanda???
Weet jij al of je nog gezellig meegaat??
Dan hebben we het lijstje compleet en kan ik (met jullie goedvinden) over 3 dagen proberen te reserveren.
Groetjes, mamma van Stephan
IK HEB GERESERVEERD BIJ BALLORIG VOOR ZATERDAG 30 OKTOBER!!!
Ja, schrik, schrik ik heb gebeld met Ballorig in Houten aangezien ze open zijn en het over iets meer dan 3 weken al zo ver is.
Ik belde in eerste instantie om even te informeren hoe het in zijn werk gaat, of je ook een tijd moet doorgeven dat je weer weggaat etc.
Maar ik hoefde alleen maar de datum aan te geven en hoe laat we kwamen (elf uur hadden we afgesproken toch?).
En eigenlijk ging die man meteen al reserveren.
Op zich geen probleem dacht ik, aangezien ik inmiddels weet dat Armanda ook komt met Sylvan en Tristen.
Dus…14 kids en 21 volwassenen!
Dat was trouwens geen enkel probleem, dat we met 14 kids komen i.p.v. met het minimale aantal van 15.
O ja, ze hebben liever wel dat we in één keer het bedrag aan de kassa betalen.
Dus als het even kan niet 14 keer 7,50 euro.
Hoe zullen we dat regelen?
Inzamelen bij de deur lijkt me niet het meest handige eerlijk gezegd (haha, komen we daar met 14x 7,50 euro in kleingeld aanzetten )
Moeten we het bedrag voor die tijd anders op iemands rekening storten en dat diegene het dan in “groot” geld betaald aan de kassa?
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Thanx!
P.S.
Het aangepaste lijstje met namen staat bovenaan in het eerste berichtje.
Weet je precies wie er komt.
Gewijzigd door - Bieb op 07 Oct 2004 10:02:49
O ja, was wel lachen.
Ze vroegen op welke naam het moest.
Ik twijfelde even (jee, ik belde in eerste instantie alleen om te informeren, hihi) en toen zei die man: een firma naam ofzo?
Dus ik zeg: nou, nee, eh…het is van een internetsite, we hebben een meeting georganiseerd.
Dus vroeg hij natuurlijk de naam van de site.
Ik dacht nog: dat wordt lachen
"Ikkeben, meneer"
Huh? Pardon?
De site heet Ikkeben. Je weet wel, in kindertaal…ikkeben die en die.
Oooooh, ja, hij snapte het, hahahahaha!!!
Verder heeft hij er nog mijn naam en tel.nr bijgezet omdat ik degene was die belde.
jaa joepie, ikke heb dr nog steeds zon zin in joh. Het geld op een rekening storten lijkt me toch niet zo
n probleem ? Is misschien wel het makkelijkste toch ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
joh dat is toch veels te omslachtig, iedereen weet dat ie 7.50 euro moet betalen, ik betaal dat bedrag wel in een keer en geef mij dan maar dat geld in klein geld hoor,vanaf welke leeftijd moet je betalen eigenlijk?
groetjes Kim, mama van
en
Het maakt mij niet uit hoe we betalen, het is dus 7,50 per kind en volwassenen zijn gratis.
Ik wil het best op een rekening storten maar ook contant aan iemand geven.
Hihi nou daar heb je veel aan, aan mijn antwoord. Maar met andere woorden; het maakt mij niet uit. Ik hoor het wel.
Nog 3 weekjes!!!
Heb er zin in!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Oké Kim, dan krijg jij 105 euro in het klein
En voor een kind moet je altijd betalen, ongeacht hoe oud of jong het is.
Alleen alle volwassenen zijn gratis (gelukkig ).
Gewijzigd door - Bieb op 07 Oct 2004 11:20:55