Wauw!
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Wauw!
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Dank dank dank
Ik ben er stiekem ook echt wel een beetje trots op. Ik had het nog nooit eerder gedaan en dat het dan zo goed lukt was echt wel verrassend. Ik deed het samen met een vriendin, zij had wel eerder muurschilderingen gemaakt van bambi, lion king, woezel en pip, tinkerbel en jip en janneke. Maar ook nog nooit van cars en takel. Zij deed cars en ik takeltje dus daar ben ik extra trots op… (vooral het voorlichtje…die was zo moeilijk om een beetje diepte in te krijgen maar uiteindelijk goed gelukt vond ik zelf)
En Jasper vind t super mooi, die loopt nu nog wel naar de muur “wauw wat mooi” zegt ie dan, geweldig toch?! En “ook wieltjes…!!!” Aangezien hij eerst een week of twee tegen een half afgemaakte muurschildering zonder wielen heeft moeten kijken.
We vallen best in te huren hoor… omgeving hoofdstad Drenthe!
Maar beter vanaf 2013, heb eerst een hele andere klus te klaren!!!
Groetjes Carolien.