De meldplicht van groentevrouw

Goede morgen, daar zijn we weer.
ik heb besloten om maar te zeggen dat ik nu gekraakt ben. De kleine wil er nu nog niet uit.
ik heb vanacht wel weer heerlijk 8 uur achter elkaar geslapen dankzij medicatie, kon niet anders. Straks komt de vk langs om me te strippen. en dan maar hopen dat het wel doorzet aangezien ik anders donderdag naar het zk moet en dan wordt overgedragen aan de gyn. Wil eigenlijk het liefst door een van mijn eigen vk gehopen worden.

We maken er dus maar inplaats van een korte meldpicht een lange meldplicht van.

Groetjes corina

Hopelijk geeft het strippen het laatste zetje en kan je morgen babynieuws melden!! Veel succes en sterkte alvast voor als het vandaag gaat beginnen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Ik ga voor je duimen dat dat strippen gaat helpen.

Groetjes Ramona

Nou, het strippen is niet echt gelukt omdat er nog totaal geen ontstuiting is. De vk denkt dat er de komende 24 uur in iedergeval niets gebeurt. ik mag er van uitgaan dat ik donderdag naar het zk mag en dan daar gaan kijken of ze me willen inleiden.
Dus morgen meld ik me wel weer ben ik bang.

Wat jammer!

Maar je bent geen zeur hoor!! Ik denk dat de meesten dit wel kennen, vooral als je er al 1 (of meer) hebt rondlopen! Ik roep nu al dat ze mij bij 40 weken mogen strippen niet dat ik het nu al beu ben, maar weet nog van de 2e hoe het was…

Succes!

Groetjes mama Jade

Jammer dat het strippen niet wilde lukken. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis er van zeggen.

Groetjes Ramona

hoi corina,

Ik leef helemaal met je mee, ik weet ook hoe je je voel en je bent echt geen zeur hoor !! en wat vervelend ( netjes uitgedrukt, eigenlijk is het gewoon klote ) dat het strippen niet gelukt is…hoop voor je dat ze snel inleiden als de bevalling niet vanzelf komt…leef echt met je mee!!

Groetjes Sylvia

En zoals beloofd, we zijn er nog. Nog steeds rond en gezond.
Weer moeilijk geslapen, maar denk dat er vandaag weer niets gebeurt.
Krijg vandaag te horen hoe laat ik me morgen in het zk mag melden. Hopelijk een beetje op tijd. En dan maar hopen dat ze me niet tot na het weekeind laten wachten.

Groetjes Corina

Hey Groentevrouw!

Omdat je schreef het wordt toch een lang meldtopic, dacht ik: hoe lang was de mijne bij Eef eigenlijk? 11 pagina’s dus… Hoe langer het duurt, hoe ongeduldiger iedereen wordt natuurlijk! Maar dan lees je dat terug, en voel me weer helemaal zoals toen. Wachten wachten wachten, strippen dat niet hielp in eerste instantie… en steeds jezelf maar weer proberen te motiveren positief te blijven. Gelukkig… aan het einde van de meldtopic een link naar de geboortetopic!

Ik hoop dat het wonder boven wonder vandaag doorzet, en anders maar gewoon neerleggen bij het feit dat je naar het ziekenhuis gaat en dat ze je een handje gaan helpen.

Hoe zit dat eigenlijk? Met 41 weken ben je toch niet ineens medisch? Ik was bij allebei over de 41 weken en mijn vk heeft in beide gevallen (het begin van) de bevalling gedaan. Moest wel bij Nora met 41+3 naar de gyn om te kijken of het vruchtwater nog goed was en hoe ze had daarbinnen. Wordt jij echt overgedragen?

Succes nog even meid! Hopen dat je vannacht weer lekker slaapt OF hard aan het persen bent!

Lfs

Nee, het is dan niet echt medisch, maar omdat mijn nachten mij nu gaan opbreken en ik het echt niet zie zitten om langer te blijven lopen mag ik morgen naar het ziekenhuis. En tegenwoordig, is mij verteld, mag je er ook voor kiezen om met 41 weken ingeleid te worden.
Als het goed is gaan ze dan eerst een aantal metingen doen, hartslag van de kleine (ctg) enz. Ook kijken ze dan hoe het met het vruchtwater zit of er nog voldoende is.
Dan bepaald de gyn of en waneer er ingeleid gaat worden. Dan ligt het aan het plan wat de gyn voor me heeft en blijf ik in pricipe onder begeleiding van de vk. tot dat ik echt wordt ingeleid.
Maar goed, we gaan het proberen om het zo snel mogelijk te doen, omdat de nachten me nu ook echt beginnen op te breken en ik heb een kleine in me die het ook leuk vind om 's nachts actief te zijn en overdag minder.
Morgen in de eind van de middag weet ik meer, en als ik er aan denk laat ik het jullie morgenavond nog wel weten.

Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar voor je is. Je leeft toe naar een bepaalde datum en nu ben je er al bijna 1 week overhaan. Gelukkig kan het nu echt niet lang meer duren.

Heel veel succes nog even, ook morgen in het ziekenhuis.

Groetjes,
Sandra

Goede morgen.
Alles nog steeds rustig hier. Vanacht heerlijk geslapen.
Gisteren is er iets gebeurt in de familie (bij mijn broer en schoonzus) waar we tegen opzagen, maar wat uit eindelijk toch op de beste manier is op gelost. En zij daar heel gelukkig mee zijn. En ik daardoor ineens ook extra rust heb gekregen.

Daarnaast is er ook een kennins van mij vannacht bevallen, waardoor ik weer door iemand ben ingehaald. Zij was 13-11 uit gerekend.

Vanmiddag naar het zk, en dan zien we wel weer. Hopelijk ben ik er eerder .

ppfffff wat zal jij het zat zijn zeg! wie weet helpt de “rust”!
ik ga voor je duimen dat t nu echt heel snel gaat komen!
vervelend is dat he? als mensen je “inhalen”…

groetjes en succes!

Wat lees ik nou! loop je nog steeds rond lieve skat
die kleine badeend heeft het maar wat gezellig daar bij jou in de buik.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Ja MJ, ik loop mog steeds rond.
Met een klein beetje geluk wordt ik morgen ingeleid, ben vandaag in het ziekenhuis geweest, daar hebben ze me op de lijst gezet van mensen die ingeleid mogen worden, alleen… ze hebben plek voor 4 inleidingen per dag en voor morgen staan er 6 op de lijst. Ik moet er vanuit gaan dat het pas na het weekeind gebeurt (en als het tegen zit pas dinsdag), maar met een heel klein beetje geluk mag ik me morgen vroeg in het ziekenhuis melden. Maar kijkend naar al het “geluk” wat ik de afgelopen tijd heb zal het wel dinsdag gebeuren, maar ik heb nu een datum waar ik naar kan uitkijken.
Voor de rest was de ctg goed en de echo ook zeer goed.
Hopelijk kan ik me morgen niet melden , maar ik denk dat ik er morgen gewoon ben .

Groetjes Corina

Spannend hoor. In ieder geval wel fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. Enne we hopen gewoon dat het eerder als dinsdag is.

Groetjes Ramona

Nou, het einde is echt in zicht! Tot die tijd hopen op genoeg slaap en daarna genieten! Blijft nog even spannend, dus!

Lfs

Vanochtend om 6 uur naar het ziekenhuis gebelt, maar het was op dat moment zeer druk, of ik later vandaag nog een keer wilde bellen, dan weten ze of ze me wel kunnen helpen vandaag.
Dit is positiever nieuws dan dat ik had verwacht, daar de vk gistermiddag zei dat ik 90% kans had dat het maandag of dinsdag gaat worden. Nu maar hopen dat ik straks mag komen.

Groetejs Corina

Ik hoop het voor je!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”