We zijn er nog.
Gisteren heel veel in huis aangerommeld. En vandaag de hele ochtend geslapen.
Voor de rest niets te melden hier.
Groetjes Corina
We zijn er nog.
Gisteren heel veel in huis aangerommeld. En vandaag de hele ochtend geslapen.
Voor de rest niets te melden hier.
Groetjes Corina
Danielle in precies op de uitgerekende datum geboren. Om 1.57 uur, na 23 uur gebroken vliezen en zwakke weeen.
Ben dus nu benieuwd hoelang deze er over doet.
Hopelijk duurt het niet lang meer! Volgens mij ben je er wel klaar voor!
Succes! Kan je helaas geen tip geven om de bevalling op te wekken!
Goede morgen,
We zijn er nog. Ik merk wel dat Danielle nu ook onrustig wordt, wil alleen bij mama slapen. Wordt 's nachts wakker en begint te schreeuwen. Ik probeer dat niet te doen, maar ze komt dan ok van die heerlijke momenten. En vannacht lag ze dan ook nog eens te spoken bij mij in bed, terwijl ze dan normaal redelijk stil ligt.
We zien wel weer wat de dag brengt en melden ons morgen weer, dan mag ik wel eerst uitslapen van manlief, dus ben ik wat later .
Groetjes
Misschien voelt Danielle aan dat het niet lang meer duurt, wie weet komt er van dat uitslapen morgen wel helemaal niets
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Lig je nou nog steeds te slapen? Offff??
Geniet nog even lekker van je rust, je hebt het straks hard nodig!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Heb vanmorgen tot 12 uur op bed geslapen en vanmiddag van 2 tot 4.
Maar voor de rest is alles rustig. Maar gelukkig na een aantal nachten eens een heerlijke lange rustige nacht/dag gehad.
Morgen meld ik me wel weer
Een lekker luierdagje dus. Heb je helemaal goed! Ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurt. Suc6 met de allerlaatste loodjes!
Groetjes Natasja
Daar meld ik me weer .
Net bij de vk geweest. Alles was goed en rustig ( ). Maandag weer terug, als de kleine er dan niet is gaan we stappen ondernemen. Daar ik ook aangegeven heb dat ik het echt geen 2 weken meer ga redden.
Danielle heeft vanacht weer heerlijk lopen spoken, toch maar even naar de ha met haar geweest, heeft ze een lichte bronchites, gelukkig al wel wat gekregen, daar de ha ook wel inzag dat mama het niet meer red anders .
We melden ons morgen wel weer.
Groetjes
Fijn dat alles goed ging bij de VK
Jij ook suc-6 met de laatste loodjes.
is het nog een beetje voor je te doen?
Groetjes Marianne mama van Ruben en ??
hier natuurlijk ook een ikkeben baby! als je me een geboortekaartje stuurt stuur ik iets liefs voor die ikkebenbaby!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Bij deze MELD MELD
Alles rustig hier, manlief weer aan het werk, dochterlief naar kdv en ik, tja ga dadelijk weer lekker rusten en we zien het allemaal wel hoe het gaat lopen.
Groetjes Corina
P.s. zat gisteren bij de ha en zag daar wat dorpsgenoten die niet konden geloven dat ik morgen uitgerekend ben, zo beschijden is mijn buik weer en blijkbaar beweeg ik me nog zeer soepel .
Maar de vk zei al wel dat deze kleine badeend van ons groter is dan zijn/haar zus. Danielle woog 7 pond, ben benieuwd. Maar ik weet dat deze gelukkkig ook een klein hoofdje heeft en lange benen, dat scheeld in iedegeval in het begin .
Oh, het wordt nu echt spannend! Misschien wordt het wel 11-11-11? Dan moet het wel een feestnummer worden!
Groetjes Rainbow
Onder tussen zetten we daar allemaal op; manlief, ouders, schoonouders, broer en schoonzus. Zelf de vk zet het in op dit weekeinde. Wie weet
11-11-11 en dan 11 min over 11 dat zou een stunt zijn!!
Het mannetje van mij heeft een groot hoofd als ik het zo mag geloven, nou ja we zullen zien
Groetjes Marianne mama van Ruben en ??