Was zeker erg gezellig.
Zal vast wat foto’s plaatsen;
Lisa was versleten!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Was zeker erg gezellig.
Zal vast wat foto’s plaatsen;
Lisa was versleten!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
ja gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! zoals Lisa daar ligt te slapen zo lagen ze hier ook in de auto!
HIER De LINK naar mijn Foto’s
groetjes Kim, mama van
en
Leuke foto’s hoor!!!
mijn foto’s zijn hier te vinden!
Jordy en Roy sliepen ook gelijk in de auto, moesten nog even gauw wat boodschappen doen gegeten onder de douche en om half 7 lagen ze er in waren helemaal op!
maar vonden net als wij het erg gezellig
Tries
Liefs Tries
Wat een leuke foto’s!!!
Echt super!
Ook wij (Stephan, ik en mijn tante) vonden het onwijs gezellig vandaag!
Echt, het is me niks tegengevallen.
Hartstikke leuk om jullie eens “live” te zien.
Natuurlijk heb ik ook een aantal foto’s
Zal ze zometeen even plaatsen.
Enne…ook Stephan is halverwege in de auto in slaap gevallen, haha!
Was bijna niet wakker te krijgen toen we thuis waren.
Helemaal moe gespeeld…
Groetjes, mamma van Stephan
Nou, hè hè!!!
Hier dan eindelijk de link naar de foto’s!
Pffff…was ff een werkje van een uurtje ofzo (al die foto’s verkleinen en uploaden etc.)
En Tries, bedankt voor het snelle goedkeuren!
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1252
En ook wij vonden het enorm gezellig. Evianne viel natuulijk ook meteen in slaap. Wij zijn nog doorgereden naar Noordwijk aan zee en hebben daar heerlijk gegeten met zijn drietjes ( voor het 12,5 jarige bestaan van onze toprelatie nog )en daarna hebben we met zijn drietjes bij zonsondergang heerlijk op het het strand gewandeld. Evianne`s eerste keer op het strand, een geweldig gezicht. Heerlijk weer, een pappa en mamma die nog steeds gek op elkaar zijn, een superdag gewoon. ( was wel mijn gewone fototoestel vergeten )
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Leuk hoor al die foto`s. Het was dan ook wel een leuke middag.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Oooooh, wat lekker veel foto’s! En wat ziet het er leuk en gezellig uit! En samen met jullie reakties concludeer ik dat het een geslaagde meeting is geweest.
Ook leuk om eens wat foto’s te zien van ikkeben-ers die ik nog nooit eerder op een foto had gezien (o.a. Tries, Elly).
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
o wat ziet het er allemaal gezellig uit. we hebben echt veel gemist, en erg leuke foto s hebben jullie gemaakt. en zo te zien hebben jullie allemaal er genoten, dus voor herhaling vatbaar ???
groetjes marielle mama van tanja
Jazeker voor herhaling vatbaar,nu is het toch nog een beetje aftasten en kids die overal en nergens aan het spelen zijn maar wat mij betreft heel erg geslaagd
groetjes Kim, mama van
en
wat leuk al die foto’s! he, jammer hoor dat ik het gemist heb, en nog wel voor klussen! nou ja, je kan niet alles hebben, ik zal strakkies nog eens effe alle foto’s op mijn gemak gaan bekijken.
Hoi Sylvan,
Ik vond het ook heel erg leuk afgelopen zaterdag. Wanneer je er weer heen zou willen of ergens anders naar toe, dan mail je maar of laat het je moeder doen.
Groeten Dennis
Ps Bof jij even met een vriend die al een auto heeft. Ik denk dat je de enige in de klas bent, maar dat moet je maar niet verklappen.
Even kijken of mijn handtekeing nu wel onder mijn reactie staat.
http://pages.ivillage.com/stelling12/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/babydennis1.gif
Nee, hij staat er niet onder
Als ik precies wist hoe het moest, zou ik het je vertellen, maar helaas…aan mij heb je in dit geval niet veel vrees ik.
Vond het trouwens erg leuk dat jij en Kitty en Elly en Waldo er waren gisteren en wat kan jij leuk met kinderen omgaan zeg!
Sylvan boft maar met zo’n vriend inclusief auto, haha!
Succes met de handtekening enne…je hebt hem wel tussen [IMG] staan hè? (da’s het enige dat ik weet hierover
)
Wij wonen op een pleintje waar, toen wij hier kwamen wonen, 39 kinderen woonden. Kitty had het er toen over dat ik nummer 40 was.
Als er bijvoorbeeld watergevechten zijn wordt er altijd meteen bij ons aangebeld of ik ook mee doe. Heb dan ook voor mijn verjaardag een supersooker gekregen. En wat de foto aangaat, ik had hem tussen [url] staan. Ik heb dat nu veranderd in [IMG].
We zullen zien.
Jaaaaaa, hij doet het!
Enne…dat was wel een goeie van Kitty, (over nr. 40) hahaha!
Gewijzigd door - Bieb op 31 Oct 2004 21:50:08