Wat leuk dat het zo leuk was
De foto`s waren super
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Wat leuk dat het zo leuk was
De foto`s waren super
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
zit nog lekker na te genieten van gisteren ,van al die leuke foto s.die we nu hebben. nu het hier plenst van de lucht.wat hebben we het gisteren getroffen met het weer .
groetjes marielle mama van tanja
Ik heb ook wat fotos, heb niet echt de moeglijkheid gehad om veel fotos te maken, omdat ik toch wel veen in de weer was met Jonathan. En natuurlijk stond ik er ook weer niet op. haha Ik zet ze ook maar hier neer, snap dat andere gebeuren niet helemaal, dus hier zijn ze.
Alan met Talitha en Joshua in de achtbaan
Joshua in de ballenbak
Taliha in achtbaan, is ze geloof ik wel tig keer in geweest.
En hier is Jonathan weer thuis
En dan toch nog een foto van een verbrandde mama
Leuke foto’s ook Carina!
En bij die laatste zie je idd goed dat je verbrand bent zeg…was me gisteren niet zo opgevallen nog.
Je staat trouwens wel op de andere foto’s hè!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
We hebben dus ook haast geen foto`s gemaakt, hihihi stom he. Hier is het Evianne dan toch gelukt om in de draaimolen te durven, maar ja toen was het hek van de dam en wilde ze meteen niks anders meer.
Hier dan nog eentje die ik van Jolanda heb gekregen. Evianne had kleine Cas zo mee willen nemen, Hihihihi maar ikke ook hoor !!!
Dank je wel Jolanda voor de leuke foto`s !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 02 May 2005 12:48:17
Wat staat Evianne leuk lachend op die foto’s joh, in de draaimolen! Geweldig!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Geen dank, graag gedaan.
Als Lisa en Cas wat ouder zijn mogen ze wel een keer gaan logeren bij jullie, kijken of Evianne het dan nog steeds leuk vindt!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Whahaha vast wel joh, maar weet jij wel zeker dat je ze dan in Limburg achter wil laten hihihi. Heb een bijzonder grote tuin dussssssuuuhhhmmmm plek genoeg.
Och stop ze in een tent en je hebt er geen kind aan.
Lisa zit trouwens even met me mee te kijken naar foto’s, zegt ze; hé Evianne met een grote meneer!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hahahaha leuk dat ze meekijkt en zomaar weet dat het Evianne is joh. Hihihi heb je een tentje dan, want heb wel een grote tuin, maar nog geen tentje. ( stom he )
echt hartstikke leuke foto’s allemaal.
Echt gaaf dat jullie het allemaal erg naar jullie zin hebben gehad,de andere keer probeer ik ook mee te kunnen.
Moet ff kijken of dat met Nicky kan.
Ziet er echt heel leuk uit allemaal.
Groetjes Bianca
Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.
Aan de leuke en vele foto’s te zien een drukbezochte, gezellige en geslaagde meeting. Leuk om te zien!