Wat een ontzettend leuke foto! Jullie zijn een mooi stel met z’n 4tjes…
…enne flubberbuik? Ik vind dat je er al weer SUPER slank uitziet hoor meid! Ik teken ervoor hoor om er zo weer uit te zien na een 2de bevalling.
Wat een ontzettend leuke foto! Jullie zijn een mooi stel met z’n 4tjes…
…enne flubberbuik? Ik vind dat je er al weer SUPER slank uitziet hoor meid! Ik teken ervoor hoor om er zo weer uit te zien na een 2de bevalling.
Nou Jurian lijkt inderdaad op zn papa!!
En wat een jong koppie om te zien zo hahahaha!
Dat heeft de mijne ook met zn 27 jaar… hij lijkt wel 18… ach jaaa indo hè haha
maar uuh… Een heeeeeel mooi gezin zo…
Liefs, Melanie
Welke rul Miniboy? Bij jou zie ik géén rul! Je ziet er megagoed uit, superslank! Dat geeft de aankomende mama moed!
Ik moet na dezse bevalling ook echt aan de buikspieroefeningen, want wij willen geen kindjes meer en ik heb ook niet zo’n zin om de rest van mijn leven met zo’n ‘rul’ (raar woord haha) te lopen. Bij Eef kwam het met de kilo’s binnen vier dagen goed, maar de buik werd niks meer. D.w.z. zonder te trainen dan! En ik hááááát dat soort oefeningen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Prachtige foto mini-boy, en ook ik zeg het nog 'n keer.
Wat lijkt jurian op zijn papa, leuk is dat he.
Enne die rollen, tja ik ben vrij tenger van mijn zelf
maar na 2 zwangerschappen a la 30kg heb ik ook nog wat vel over whaha.
Gr Patries
Wat leuk al die reacties van jullie …
Ik ga de foto nu toch weghalen … want je weet maar nooit …
Ja bakmama je moet niet alles verklappen …
En Rainbow een corset doet wonderen … nee hoor grapje … ik drink veel train thuis de buikspieren maar verder ach … Als ik zie wat ik ervoor terug gekregen heb dan is dat rulletje ook niet zo erg. Gewoon in onbekend water gaan zwemmen en verder buik inhouden
… Hoop dat er hier tzt nog wel een paar kindjes geboren mogen worden, dus dat blijft een gevecht die rul
Ja Jurian lijkt heel veel op zijn vader … gelukkig in de ontwikkeling niet helemaal al wat hij sloom met lopen, het praten gaat erg goed!
Leuk leuk leuk
een gezicht erbij hebben. Weet ik nu ook met wie ik heb meegeleefd tijdens de meldingsplicht, haha.
En die rollen, ik ben er trots op!!
Daar heeft wel de allermooiste baby achter gezeten.
quote:
En die rollen, ik ben er trots op!! Daar heeft wel de allermooiste baby achter gezeten.![]()
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/pcgGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>
Bijna mooiste … de mooiste kids heb ik nl al
Ja ja, die verwachtte ik al.
Mooiste meisje dan
(oei oei, zullen er ook wel meerdere niet mee eens zijn )