Heee hier ben ik weer ff, nu al 4 dagen overtijd
We hebben al echt van alles geprobeerd! Tonic, seks
, glaasje wijn voor het slapen lekker ontspannen bad, hart van een ananas eten noem maar op, maar helemaal niks helpt… Hij wil er gewoon nog niet uit :lol:
Heb momenteel al wel de hele dag regelmatig terug kerende voorweeën die sterker zijn dan de afgelopen dagen, dat had ik bij Samantha ook 1 dag voor ze geboren werd, dus wie weet? Al durf ik het haast al niet meer te geloven, want mischien ben ik morgen gewoon toch nog zwanger en dan valt het zo tegen ![]()
Bij Samantha had ik op zondag 4 Augustus steeds terug komende voorweeën (net als nu) om de 14 a 30 min en soms even een uurtje niet 's avonds om 23:00 uur kwamen ze om de 5 min maar bleken om 00:00 uur toch nog voorweeën te zijn en rond 02:00 uur begonnen de echt weeën en toen is ze om 07:55 uur geboren.
Ik hoop zo dat het eindelijk eens doorzet ik wordt echt knettergek van die voorweeën, al weet ik dat ze wel wat doen, heb mischien nu al wel 2 cm ontsluiting, verloor vanavond weer wat bloed met veel slijm.
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)
http://www.tienerenzwanger.nl