Dat ikke over 12 dagen ben uitgerekend!

Wat spannend meid, ik hoop voor je dat het niet al te lang meer hoeft te duren. Je schrijft er gelukkig nuchter over. Ik hoop dat we je binnenkort weer terugzien en dat je kan vertellen over je kindje dat blaken van gezondheid naast je ligt. heel veel succes.

Liefs Kristel

We zijn nu alweer een dag verder en ik ben toch wel een beetje benieuwd hoe het is gegaan en of het echt een Pascal is geworden.
Ik hoop tot snel,

Liefs Kristel

Nou onze jonge hout iedereen wel in spaning! Want hij is er nog steeds niet
Het blijft wel rommelen, maarja het zet nog niet door.

Dus vandaag eerst nog maar even lekker genieten van mijn verjaardag! Want ik ben vandaag 21 Jaar geworden

Hmm ben de hele week wat depresief geweest en ben vandaag ongelovelijk happy! Vamorgen toen ik Samantha mijn dochtertje uit bed haalde kreeg ik meteen een hele dikke kus recht op mijn mond! Zei snapt er nog wel niks van, maar ik vond het supper…
En vamdag beldmijn nichtje op (heb ik gisteren van mijn vader gehoort) ik heb haar al 1,5 jaar niet meer gezien of gesproken vanwege ruzie met mijn broer… En vandaag is ze bij mij ouders en wou ze me graag feliciteren omdat ze me miste
En dan nog wat viste en kadootjes

Mijn dag kan al niet meer stuk.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (08-12-03)
http://www.tienerenzwanger.nl

gefeliciteerd met je verjaardag

zal wel mooi kado zijn als de kleine ook kwam vandaag

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

GEFELICITEERD

Hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt en dat de bevalling een beetje wil doorzetten

Groetjes Mim

hoi diana
hoe is het met je hebbben jullie al wat
ben erg benieuwd en dat alles goed is
groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Diana.
Een heeeele fijne verjaardag en ook nog van harte gefeliciteerd!
Ik heb nog een tip:
Vorig jaar heb ik (op aanraden van mijn moeder)op 5 december een glaasje gluhwein gedronken.Ik was toen al 5 dagen overtijd.En wat denk je??..De volgende morgen…Tadaaaaaa Bevallen!
Groetjes Eljada.
Dus neem vanavond een lekkere borrel zou ik zeggen.Hahaha

Het gaat al wel steeds wat meer rommelen, maar het zal toch wel niet…

haha heb al wel 2 keer een glaasje bacardi breezer genomen van de week, maar dat mocht ook niet baten.
gluhwein heb ik nog nooit gehad, dus geen idee hoe dat smaakt…
Dan maar weer aan de tonic

De verjaardag was erg leuk! Heb van mijn schoonouders een mooie broodbak machine gekregen en we hebben hem vanavond meteen uit geprobeerd, het brood was erg lekker

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)

bij mij op de Yoga zat iemand die erg over tijd was. Zij heeft 's avonds toen erg pittig gegeten en dat heeft haar babytje doen beslissen toch maar naar buiten te komen. Men zegt dat sex ook helpt (kan je nog een keer je verjaardag vieren). Maar zonder gekheid ik sluit me bij iedereen aan als ik zeg:
Van harte gefeliciflapstaart en dat dit jaar weer een hele mooie mag worden.
We horen morgen toch van je hoe je avond was (en nacht)

Liefs Kristel

Hoi Diana,

Ben 1 dagje te laat (errug druk gisteren) maar ik wil je graag alsnog HARTELIJK FELICITEREN met je verjaardag!!!
Ben net als de anderen erg benieuwd hoe het nu met je gaat!

Groetjes, Bianca

Hoi Diana,

Ben benieuwd, hoe het met je gaat ?!
Succes in ieder geval, als het zover is.
Heb even op je site gekeken, wel apart; je vriend leren kennen via internet (seksdate!?).
Groetjes, Brenda Reurink

sorry diana
als nog van harte gefeliciteerd en dat de kleine nu wel mag komen wel lekker zelf broodjes bakken vooral smorgens vroeg
sterkte met bevallen en hopen het gauw te horen

veel liefs marielle trotse mama van tanja

zo meid, al 4 dagen over tijd. Nog een leuke verjaardag gehad?

Liefs Kristel

Heee hier ben ik weer ff, nu al 4 dagen overtijd We hebben al echt van alles geprobeerd! Tonic, seks , glaasje wijn voor het slapen lekker ontspannen bad, hart van een ananas eten noem maar op, maar helemaal niks helpt… Hij wil er gewoon nog niet uit :lol:

Heb momenteel al wel de hele dag regelmatig terug kerende voorweeën die sterker zijn dan de afgelopen dagen, dat had ik bij Samantha ook 1 dag voor ze geboren werd, dus wie weet? Al durf ik het haast al niet meer te geloven, want mischien ben ik morgen gewoon toch nog zwanger en dan valt het zo tegen

Bij Samantha had ik op zondag 4 Augustus steeds terug komende voorweeën (net als nu) om de 14 a 30 min en soms even een uurtje niet 's avonds om 23:00 uur kwamen ze om de 5 min maar bleken om 00:00 uur toch nog voorweeën te zijn en rond 02:00 uur begonnen de echt weeën en toen is ze om 07:55 uur geboren.

Ik hoop zo dat het eindelijk eens doorzet ik wordt echt knettergek van die voorweeën, al weet ik dat ze wel wat doen, heb mischien nu al wel 2 cm ontsluiting, verloor vanavond weer wat bloed met veel slijm.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 20 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-02 en Pascal (??-12-03)

Hoi Diana.
Ik heb er nu een heel sterk gevoel bij ineens.Hahaha.Ben geen helderziende hoor maar ik had een beetje kriebels toen ik je laatste berichtje net las.Dat had ik nog niet eerder!..Dus wie weet.
Sterkte en succes dan maar he!
Groetjes Eljada

Wie weet :lol:
Ik hoop het zo!
Ben het echt ongelovelijk zat! Lopen/bukken/tillen doet pijn bij het opstaan krijg ik een voorwee en bij het zitten gaan ook en tussen door ook. plassen gaat erg moeilijk al dagen, het is net of hij me plasbuisje afsluit en het er soms gewoon niet uit wil, en over ontlasting nog maar te zwijgen dat is het ene moment zo moeilijk dat het er met geen mogelijkheid uit te krijgen is terwijl het bewijze van 10 mij later het er zo uit loopt omdat het weer te dun is om een tijdje later weer niet te kunnen gaan En zo door
Dan nog de krampen in me benen 's nachts de afscheiding waardoor ik haast elk paar uur nieuw ondergped aan kan gaan doen omdat ik inleg kruisjes/maandverband ect… niet kan verdragen krijg ik erge jeuk en uitslag door (heb ik altijd al gehad, lekker als je ong bent)veder veel maagzuur…

pffff moest ff zeuren hoor!

Groetjes,

Diana

Geeft niet, ook zeuren mag hier hoor!
Zeker als je overtijd bent!!
Lijkt me zwaar frustrerend!

Hopelijk morgen goed nieuws!

Groetjes, Bianca

Volgens de dokter was ik, toen ik de eerste keer daar kwam op 10-12-03 uitgerekend maar de echo zei 08-12-03.
Op de zwangerschapskaart staan 2 datums maar op de zwangerschapskaart kwam de datum van bezoek en het aantal weken zwangerschap altijd overeen met 8 December, tot ik gisteren nog even op de zwangerschapskaart keek, omdat hij gisteren tegen mijn schoonmoeder zei toe ie daar was dat ik 2 dagen overtijd was en dat ik nog zo’n 2 weken te gaan heb En op de zwangerschapkaart stond de laatste keer 39w en 5d terwijl een week eerder er nog 39w stond???
De vanaf de laatste controle gaat ie ineens uit van 10-08-03…
Dus nu weet ik het niet meer… of ik was wel 8 december uitgerekend en nu dus 5 dagen overtijd, of ik was op 10 december uitgerekend en ben dus 3 dagen overtijd…

Nou ja als ik maandag nog zwanger ben moet ik het maar even vragen, maar wordt er wel zo onzeker door…
Ben ook steeds bang dat er wat fout gaat, als ik hem even een tijdje niet voel, vraag ik me al af of alles wel goed is en dat wordt haast met de dag erger.

Het ging een paar dagen goed, maar wordt nu weer depri de dagen lijken wel een euwigheid te duren…

Groetjes,

Diana

pfff en dan kan dit er ook nog wel bij!
We kregen net telefoon van me schoonmoeder, Mijn schoonvader moet met spoed naar het ziekhuis, ze hebben net Richard mijn vriend hier thuis opgehaald…
Ze denken aan een herseninfact (of hoe je zoiest ook noemt)
de een het ziekhuis is (2002) zei ziekhuis uit hij er in (2003) hij er uit zei er weer in (2003) en nu is zei een weekje thuis kan hij er weer in
En dan nog pascal die niet komen wil…

ik wordt gek!

Groetjes,

Diana

Jemig Diaan, het zit je/jullie wel mee hè???
Ik hoop dat het heel erg mee blijkt te vallen met je schoonvader, hoewel het niet echt prettig klinkt…
En wat irritant zeg, dat Pascal zich nog niet aandient. Ik zou er inmiddels ook compleet nerveus van worden!
Nou meid, heeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte en als je ff wil “zeuren” dan schrijf je hier maar weer wat hoor!!!
Succes!!

Liefs, Bianca