Dat ik intens meeleef met de ouders van Milly

Asje, ik heb me net zo zitten ergeren tijdens die persconferentie. Inderdaad, meisje vermist en diezelfde avond nog staat er een buurman in zijn tuin te spitten! Ik ben het helemaal met je eens!

En dan zijn vriendin; als hier een overbuurmeisje vermist wordt, ik kom thuis en ik zie dat meneer Sje de tuin omgespit heeft. Nou sorry hoor, dat kan er bij mij niet in dat die vriendin dan niet eerder in actie gekomen is om haar vriend uit te horen.

Als hier iemand vermist wordt en ik zie de buurman vlak daarna in zijn tuin aan het graven en spitten, geloof maar dat ik de politie bel. En blijkt het toeval te zijn, ook goed, maar dan is daar in elk geval wel gezocht!

Groetekes, Sje

Oh ja en weet je wat ik ook zo ongepast vond? Dat die persconferentie gehouden wordt met een grote foto van een politiewagen op de achtergrond en de tekst “Waakzaam en dienstbaar” eronder.

Tuurlijk is het toeval dat de verdachte ook nog een politieagent is, maar juist omdat dat de zaak zo wrang maakt, zou ik eerlijk gezegd de persconferentie gehouden hebben met een andere achtergrond en al helemaal niet die tekst “Waakzaam en dienstbaar”. Heel dubbel gevoel krijg ik daarvan.

Groetekes, Sje

Tja en als je meteen hoort dat er een buurman aan de deur stond, zet je toch zo`n geweldige speurhond in, dat is geen enkele moeite. Baad het niet dan schaad zoiets ook niet. Maar je hebt wel het zekere voor het onzekere genomen. En je hoort me nu niet zeggen dat het dan anders gelopen zou zijn, maar al deze dagen van onzekerheid waren dan misschien met name en allereerst voor de familie bespaard gebleven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Klopt! Helemaal mee eens. Ik snap ook niet dat ze niet diezelfde avond nog alles uit de kast getrokken hebben om dat meisje te vinden.

Als het mijn dochter was, zou ik sowieso helemaal uitgezocht willen hebben waarom de boel met zoveel vertraging in gang gezet is. Je zou bijna denken dat de verdachte, die mogelijk bekenden bij dat korps heeft gehad daar de hand in heeft gehad, maar zo mogen we niet denken.

Groetekes, Sje

Ik heb er geen woorden voor waarom zoiets gebeurd is. Zo’n lief onschuldig meisje dat er gewoon nu niet meer is. Zelfs toen er bij ons in huis is ingebroken werden er direct speurhonden ingezet. Begrijp gewoon echt niet waarom dit bij dit onderzoek ook niet direct gebeurd is. Helaas is dit achteraf praten, maar er zijn hier echt grote fouten gemaakt. Ik leef echt mee met de ouders, familie, vrienden en kennissen van Milly.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Het is inmiddels wel zeker dat die agent dat gedaan heeft alleen het waarom is geloof ik niet bekend.

Maar afgezien daarvan het idee dat je vermiste dochter al die tijd 2 deuren verder gelegen heeft. Ze hadden dat Amber alert ook veel eerder moeten afgeven. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet geleden heeft en dan ze alleen maar gedood is.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad, achteraf is iedereen wijs natuurlijk, maar toch…
Waar moet het heen als we een politie buurman niet meer kunnen vertrouwen. Ik zag zijn fotos al eerder op het net verschijnen. Een boom van een man en dan zon onschuldig 12 jarig meiske
Ik vraag me af hoe je je als ouder hier tegen kunt wapenen.

Vreselijk… wat een wereld…

Lilypie In verwachting Ticker

In en in triest, Madelon en ik zaten het gister ook te volgen 's avonds. En ook ik zei als je zelfs de politie al niet meer kunt vertrouwen wie dan wel

Ga zo even het condelanceregister tekenen, meer kun je helaas niet doen voor haar ouders.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

vreselijk van de politie moet je het hebben hoor!!!
grrrr ik vindt het allemaal zo verschrikkelijk!
wat moeten die ouders het toch meemaken!
arm meiske!

geen woorden voor!

rust zacht Milly

Groetjes Gytha

Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is!
Ik snap er helemaal niets van…
Net alsof er zomaar een buurman bij je aan kan ben en je kan vermoorden.
Ik hoop ook van harte dat ze niet geleden heeft!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Maar dat is dan ook zoiets
Vele zeggen nu dat de politie niet betrouwbaar meer is ( in welke formulering dat ze dat dan ook zeggen ) maar ook dat is niet eerlijk.
1 Totaal …!@#$%^&…Vent kan niet het gezicht zijn van de gehele landelijke politie en tekenend worden voor hun allen terwijl er zovelen zijn die het goed proberen te doen.

Helemaal mee eens, Asje. Rotte appels zijn overal en over één kam scheren moeten we zeker niet gaan doen. Ik heb inmiddels ook begrepen dat hij bekend heeft. Overal op internet duiken ook foto’s van hem op (mét z’n vriendin). Bizar, om er dan een gezicht bij te zien.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ook bij mij sprongen vanmorgen de tranen in m’n ogen, toen ik het op het nieuws hoorde. Uiteindelijk heb je elk soort slag mensen de zwaar zieken erbij zitten, dus zo ook bij de politie. ik vind niet dat dit iets over de politie in zijn algemeenheid zegt. maar des te meer over de persoon zelf.

wat moet je dan radeloos zijn als ouder zijnde, echt onvoorstelbaar.
mijn gedacht gaan uit naar haar ouders!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Te triest voor woorden…
Wie kun je nog wel vertrouwen…
Wat een wereld…
Ook ik heb me geirriteerd aan de persconferentie, blunder op blunder op blunder.
Maar de ouders van milly zijn haar kwijt.

Gr Patries

Geen woorden voor… Rust zacht Milly…

Liefs

Geloof maar dat deze man in de bak moet vrezen voor zijn leven. Kindermoordernaars worden al beschermd omdat zelfs het gewone gajes op ze jaagt, maar laat staan als een politieagent een kindermoordernaar is. Deze man kunnen ze denk ik alleen maar eenzame opsluiting geven als ze hem in leven willen houden. Niet dat ik daar medelijden mee heb hoor.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad michele daar hadden wij het vanmiddag op het schoolplein ook al over.
Hij kan beter de sleutel mee nemen binnen in de cel, dat hij zelf de deur op slot kan doen, hij is nog niet gelukkig daar. Maar geen medelijden mee…

Gr Patries

Weet je wat ik zo wrang vind? Dat hij mogelijk strafvermindering krijgt omdat-ie zichzelf aangegeven heeft. Maar dat maakt de ernst van het misdrijf niet anders. Dus hoe zuur moet het voor de ouders van Milly zijn dat die gast mogelijk niet eens de max. straf gaat krijgen vanwege zijn bekentenis?! Brrrrrrrrrr…

Groetekes, Sje

Het is ook verschrikkelijk wat er is gebeurd,
en of het nu een agent is of niet, dat vind ik de situatie niet meer of minder erg maken.
het feit dat een agent tot zoiets in staat is dat dat zomaar kan, en dat er ook iets werd verteld in de zin van: dat hij in het verleden ook niet zuiver was geweest"
hoe kan je dan bij een politiekorps terecht komen. ik vat dat niet hoor,
echt verschrikkelijk dat je vertrouwen in de politie hierdoor ernstig beschaadt wordt.
en daarbij
die persconferentie ik vond het zwaar belachelijk, die man kon niet eens een antwoord geven toen het ging over die speurhonden.
het lijkt mij toch logisch dat als een kind vermist (diezelfde avond in de tuin van die buurman is begraven) dat je dan de buurt METEEN uit gaat kammen ipv zo laat. idd speurhonden inzetten.
Het feit blijft wel…milly was toen al om het leven gebracht, voor haar hadden ze wellicht niets meer kunnen betekenen…maar haar familie heeft al die tijd in onzekerheid en angst moeten leven…vreselijk!
heel veel sterkte voor de familie van milly,

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker