Dani van Saro 1 jaar!

Gefeliciteerd met Dani.

Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben en heel veel plezier dit weekend.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Van harte met deze bijzondere dag! Veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dani! grote vent al! Gefeliciteerd met je verjaardag! heb jij een leuke dag gehad?
papa en mama leuke cadeau’s gekocht??
Saro en papa ook van harte!
Heel veel liefs van Inge en Rico

Van harte gefeliciteerd!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ Mini-boy, wat lief dat je een topic voor ons mannetje hebt geopend!
@ andere meiden, bedankt voor de felicitaties!

Ja Dani alweer 1 jaar. Jeetje het lijkt wel of het jaar voorbij gevlogen is.
En wat een ontwikkeling maakt een kindje mee in het eerste jaar. Maar ook wij als mama’s en papa’s. In weet nog zo goed dat ik de eerste maanden echt dacht “jeetje waar zijn we aan begonnen, zal ik ooit nog mijn eigen ritme een beetje terugkrijgen, kan ik wel een goede moeder zijn etc etc” Genoeg moeilijke en onzekere momenten. Maar oh wat is het speciaal om een kindje te hebben. Ze zeggen dat het alleen maar leuk wordt en dat is ook echt zo.
Mijn kleine baby Dani is stoere dreumes Dani geworden!!!

Gister lekker dagje met z’n 3tjes en paar familieleden gehad en zondag het grote feest. Foto’s volgen nog!
Dani heeft van papa en mama een hele stoere boerderijauto gehad met allemaal verschillende diertjes met alle geluiden erbij, opa en oma hebben een mooie loopauto gekocht en van oom, tante en nichtje een hele leuke activiteitentafel. Dus nu al erg verwend en het grote feest moet nog komen!
Vandaag is Dani op KDV voor een feestje en mama is vrij om alles voor zondag in orde te maken, dus ik ga maar eens hard aan de slag!

gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst

Groetjes Gytha

Joepie, geen baby meer maar al een groete stroere peuter. Hartelijk gefeliciteerd, dat er maar heel veel toffe verjaardagen mogen volgen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik snap alleen even niet wanneer Dani nu echt jarig was…?

Toch gefeliciteerd!! (alvast?) Hoop dat jullie een fijne dag hebben, met veel kadootjes, visite en taart!!

Dani was gisteren jarig,
en vandaag ook nog een beetje he Dani

Ik was gister niet echt online maar gefeliciteerd nog Dani en jij natuurlijk ook Saro.

Groetjes,

Michèle

Ik zie deze topic nu pas! Hebben Eva en ik Dani helemaal niet gefeliciteerd! Daarom alsnog een superdikke X van Eva en een hele grote GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met dani. Sorry ben niet zo veel online geweest. Zo te horen was hij lekker verwend. Echt een mijlpaal vind ik,
weer een hele nieuwe fase.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ook ik zie hem nu pas

Alsnog van harte gefeliciteerd en hoop dat je vandaag ook een fijne dag hebt gehad

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

ook hier een nogal late maar zeker niet minder gemeende VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!!!

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Hebben jullie, en vooral Dani, een leuke dag gehad?
Ik hoop het!
Dani zal nu wel helemaal moe en voldaan in bed liggen
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Gister groot feest gehad. Naar mijn idee een beetje een TE groot feest.
In de ochtend hadden we de familie gevraagd (va 10.00 uur) en vanaf 12.00 zijn vrienden langsgeweest. De meeste daarvan hebben kids. Dus een heel hok vol.
Erg gezellig, maar Dani was het op een gegeven moment wel echt zat. Niet zo gek aangezien we vanaf 10.00 een hok vol hadden.
Heb me 's avonds echt bedacht…voor wie doe je dit nou eigenlijk. Dani vond het te druk en papa en mama alleen maar heen en weer aan het rennen voor drinken/taart/hapjes etc, haha.

Dani was 's avonds helemaal overstuur…echt zo zielig. Hij had ook koorts (griep/drukte?). In mijn armen viel hij in slaap, maar in zijn bedje alleen vond hij vervelend. Uiteindelijk toch gewoon in bedje gelegd. Was 5 minuten hardverscheurend huilen en toen in slaap gevallen. 's nacht wel een aantal keer moeten huilen. Maar in totaal gelukkig wel zo’n 13 uur in bedje gelegen.

Mijn les voor de volgende keer: zeker weer gezellig vieren, maar misschien iets minder uitgebreid

FOTO’S…

Tja … leer om het misschien volgende keer meer te verdelen overdag.
Wij hadden op de dag zelf de vrienden laten komen van 10-12. Verder zijn we toen 's avonds pannekoeken wezen eten. De familie is week later gekomen gelijk met papa’s verjaardag en ook toen op de kaart gezet … je ben welkom maar Jurian slaapt op eigen tijden. Dat hebben sommige kindjes gewoon nodig…

Oh jee ik kijk niet elke dag op de site.

Maar nog van harte gefeliciteerd.
Het is wat al die indrukken die ze moeten verwerken. Logisch dat hij wat onrustig was. De volgende keer wordt het vast leuker voor hem.

Groetjes Carolien

ja ik snap dat de drukte hem wat overstuur maakte, maar geloof me dat is in 9 van de 10 gevallen hier hoor meid
op den duur hebben ze het gewoon wel gehad, al die aandacht is leuk, maar voor hoelang het duurt he

ik ben ook benieuwd naar de foto’s

Tjaah, ik ben er ook wel eenbeetje bang voor dat het veel te druk wordt op Seth zijn verjaardag, zeker omdat we maar een heel klein huisje hebben.
We twijfelen nog even of we het bij mijn ouders of schoonouders in huis vieren.
En wie we allemaal uitnodigen…

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers