Dani alweer 2 dagen geleden

2 jaar geworden is !!

Ik las in een ander topic dat hij jarig is geweest Saro, dus bij deze alsnog gefeliciteerd. Uiteraard verdient ook Dani een felicitatietopic, dus bij deze. Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben en hij goed verwent is.

Groetjes,
Sandra

Bij deze ook van ons in een officieel topic gefeliciteerd met je verjaardag nog en mamma en pappa ook gefeliciteerd natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Van harte gefeliciteerd meid!! Jemig wat gaat de tijd snel!! kan me nog zo goed herinneren dat we hier net op het forum waren, Bo en Dani zo lein en dat we heel veel bij elkaar herkenden, en ook tips uitdeelden, en moet je nu kijken, zomaar 2 jaar verder!!! 2 jaar gewoon!!! En een echte peuter in huis!! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad!!

liefs woezel

Jeetje, ook jullie grote knul alweer 2 jaar!

Nog gefeliciteerd, en ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Lieve Dani en papa en mama natuurlijk!
Van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Dani!
Grote knul al hoor!
Ik vind het wel jammer dat ik het niet eerder opgemerkt heb sorry!
Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad… de tijd gaat zo snel!

Sandra wat lief. dank je wel!!!
Dani is enorm verwend. Vorig jaar hadden we iedereen in de middag uitgenodigd en speciaal op een zondag zodat iedereen kon komen. Achteraf was dit eigenlijk veel te druk, dus dit jaar hebben we het gewoon op zijn verjaardag zelf gevierd en ook gewoon de hele dag, dus liep gewoon lekker door over de dag. Super.
Dani heeft van ons een garage gekregen en een loopfiets. Papa heeft die helemaal zelf gemaakt de loopfiets…hij is echt super mooi geworden, zal binnenkort even een foto plaatsen.
Verder een klein werktafelje met gereedschap (plastic), auto’s, memory, lego, kleding, puzzels, dvd, kindercd spelertje met 2 kleine microfoontjes met muziek…en ga zo nog maar even door. Dus ja best verwend, haha
Oh als ik al dat speelgoed zie staan en dat is hij nog maar 2…mag wel een aanbouw aan het huis gaan plaatsen, haha.

@ woezel, ja he meid wat gaat de tijd snel. Jouw manneke ook alweer bijna 2 jaar. Sta er echt versteld van hoe snel de tijd gaat. Dani had vorige week zijn laatste dag op het KDV groep 0-2 jaar. Gaat vanaf volgende week naar de groep 2-4. toen dacht ik ook bij mezelf weer een periode afgesloten…moest een klein traantje wegpinken hoor (maar dat kunnen ook de hormonen zijn).

@ andere meiden, thanks voor de felicitaties!

Lilypie Pregnancy tickers

Nog gegefeliciteerd Dani.
Wat een leuke cadeaus heb je gekregen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Saro, kunnen hormonen zijn, maar dan weet ik niet waar ik het aan zou moeten wijten!! hahahahahaa Ik eb dat namelijk ook hoor. Het is wel minder dan vorig jaar, want toen was ik echt emotioneel de dage ervoor, dat is nu wel minder moet ik zeggen, alhoeweliknog steeds terug denk aan toen hij net geboren was. Ik denk ook, deze twee jaar zijn zo snel voorbij gegaan, en ver tee jaar gaat hij alweer naar de basisschool!!! Echt het gaat zo snel!! Ik an dan ooksms een traantje bij weg pinken hoor!! Volgend jaar wilen wij voor een tweede gaan, dan is Bo bijna 4 als er een tweede zou komen (als het lukt, das ook maar afwchten), want ik wil het zeker allemaal nog een keer mee maken!!
Wj hebben dit jaar ook de hele dag verjaardag en mensen kunnen komen wanneer ze willen. Vorig jaar hadden wij dehele bups aan familie in d ochtend en een klein deel in de middag, maar datwas echt te druk voor hem!!

Bo is helemaal gek van speelkeukens. Op het kdv speelt hij daar altijd mee, dus wij hebben een houten speel keuken gekocht voor hem, en familie doet de pannetjes, bordjes fruiit etc erbij.

DIt is de link van het keukentje, wordt papa nog druk zaterdag om hem in elkaar te zetten voor de volgende dag!!! hahahahahahaha

http://shop.howa-spielwaren.de/product_info.php?info=p89_Spielkueche-4813-1.html

liefs woezel

Van harte gefeliciteerd. Wat gaat de tijd toch snel he? Fijn dat jullie zo’n leuke dag gehad hebben.

groetjes Ramona

Nog van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

Nogmaals van harte met je grote kleine knul!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Woezel, wat een super leuke keuken zeg! Dani is daar ook helemaal gek op. Op het KDV en bij zijn nichtje speelt hij er ook veel mee. Hij kookt van alles, pannenkoeken, soep, broodjes, spagetti, haha Dat makkelijk voor later.

Lilypie Pregnancy tickers

Lief dat je alsnog een topic opent Sandra. Ik las ook ‘tussen neus en lippen’ dat Dani jarig was, in het topic over de kast. Ik heb hem en Saro wel gefeliciteerd, maar Dani verdient inderdaad ook een apart topic. ALSNOG EEN DIKKE VERJAARDAGSKNUFFEL!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers