Dagritme baby 7 maanden

Ik dacht ook dat het lang zou zijn tussen het brood en avondeten zonder middagfles, maar dat is helemaal niet waar gebleken. Vanaf dag één kon Erik prima zonder, sap/water/thee vult ook (en zeker met een liga of soepstengel erbij). Dus mijn ‘vrees’ was nergens voor nodig.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ook hier zonder problemen de 3 uur fles weg niet meer naar getaald

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gidget,

Jij bedoelt dus net zolang 4 flessen geven tot dat het brood er goed in gaat? dan de 3 uur fles eraf.

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Kijk, dat zijn er al twee. En ik weet dat het bij Sandra en mini-boy ook geen problemen gaf. Toch, meiden?

Groetjes!

?

zo te horen moet je hem gewoon laten vallen, grote kans dat hij er niet meer om vraagt…
Het lijkt mij geen ramp nog even op 4 flessen totdat het brood goed gaat…
Maar je kan het eens cold tukey proberen, misschien gaat het meteen wel goed! (dat zou fijn zijn).
Emma at met 6 maanden al op 3 flessen, zonder brood (is nooit een fles kind geweest, 4 was een drama) dat ging prima.

succes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja en ik merk gewoon dat Thijmen ook minder fles wil…
Hij drinkt soms geen 1 fles leeg, soms ook wel…
En hij kijkt mij altijd het eten uit mijn bord…
Als ik fruit pak, heeft hij zijn mond al wagewijd open…
mmmmmmmmmmmmmmmmm denkt hij dan…

in dat geval zou ik die vierde gewoon laten vallen, maar wel die fles van half 12 (toch?) proberen een klein btj op te schuiven, naar uur of half 1/1uur. Emma heeft nooit moeite met een fles minder gehad. Ze krijgt wel 's avonds een grotere fles (210cc water +7) maar ze drinkt de 1ste en 2 de fles eigenlijk nogsteeds nooit leeg… die fles… is gewoon niet fevoriet bij haar. Alle hapjes wel. Ze kijkt idd ook het eten uit mijn mond en kan niet w888 tot ze haar groente en fruit krijgt!

groetjes

Jazekers het is de bedoeling de 7 uur fles te geven een 12 uur fles met brood en een 19 uur fles te geven…

Corrdectie 12:30 fles en brood

Wij hebben idd ook zijn schema meteen omgegooid toen Tim 7 maanden was. S’ochtends pap uit een bordje ipv een fles. Tussen de middag een boterham en de fles van 11.00 uur verschoven tot na zijn boterham. Dit ging hier allemaal meteen goed. Dus ik zou als ik jou was ook de fles van 15.00 uur laten vervallen. Zeker als hij van alle 4 de flessen niet alles meer leegdrinkt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

quote:
?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090430/D1pr.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“60” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/mQHTp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Ik bedoelde dat er al vier mensen zijn op dit forum bij wie het wegvallen van de 15.00 uur fles zonder problemen ging…

Groetjes!

Dank je wel voor alle reacties, erg leuk dat er zoveel reacties zijn en zoveel manieren en ideeen, ik denk dat ik hier wel wat mee kan. Ik ga het in ieder geval proberen.

ma

hoi
ben erg benieuwd!
hoe gaat het met het ritme? lukt het?

groetjes Gidget

hallo

Ja het lukt wel, we geven nu nog wel 4 flessen, om 7 uur, 12.00, 15.00 en 21.00 uur, en daar tussen geven fruit, brood en warme eten, verder wil hij eigenlijk niks anders tussendoor drinken, ook niet als ik het een beetje opwarm, wel krijgt hij nog een liga of lange vinger. Zo gaan we maar even verder.

ma

Merel wil het liefst ook alleen maar melk en niets anders. Ik geef haar nu rooibosthee met een klein beetje opvolgmelk. Dit drinkt ze wel. Zo leert ze aan een nieuwe smaak wennen. Ik heb het nagevraagd bij de Friso-lijn en dit mocht. Ze adviseren dit wel vaker, ook als kindjes geen fruit willen eten. Misschien heb je er iets aan?

Succes in ieder geval.

Groetjes Natasja

Lotte is afgelopen maandag net 7 maanden geworden, ze zit al 2 weken op 3 flesvoedingen. Haar schema is:

07.30 pap
10.00 -10.30 fruit
11.30 - 12.00 brood + 120 cc opvolgmelk
14.30 - 15.00 soepstengel
16.00 - 16.30 warm eten + yogurt of kwark
19.00 - 19.30 200 cc opvolgmelk

tussendoor ochtend en middag krijgt ze sapje van zonnatura

groetjes Jane

Jane Snijder

quote:
Lotte is afgelopen maandag net 7 maanden geworden, ze zit al 2 weken op 3 flesvoedingen. Haar schema is:

07.30 pap
10.00 -10.30 fruit
11.30 - 12.00 brood + 120 cc opvolgmelk
14.30 - 15.00 soepstengel
16.00 - 16.30 warm eten + yogurt of kwark
19.00 - 19.30 200 cc opvolgmelk

tussendoor ochtend en middag krijgt ze sapje van zonnatura

groetjes Jane

Jane Snijder

wanneer slaapt lotte als ik vragen mag want mij dochter heeft hetzelfde schema maar is nog heel erg aan het klungelen met haar slaapjes