Dag lief klein sterretje

Lieve meiden.

Namens Niels en mij allemaal bedankt voor de lieve woorden.
Het maakt het verlies niet makelijker maar wel dragelijker te weten dat er mensen zijn die met ons mee leven.
En een lief woord maakt vele malen meer indruk, dan geen gehoor.

We hebben heel wat tranen laten vloeien en er zullen ongetwijfelt nog meer volgen, maar ergens diep in mijn hart kan ik er vrede mee hebben.
Het verbaast me hoeveel een mens kan hebben en hoe sterk een persoon kan zijn.

Ruben hebben wij vanmiddag bij opa en oma opgehaald en het nieuws vertelt.
Hij wist dondersgoed waar ik het overhad en was helemaal in tranen, en is een hele tijd bij me op schoot blijven zitten te snikken.

Dit weekend wachten we nog even af, en maandag zullen we contact met het ziekenhuis opnemen voor een curretage.
Dit word nog trieste week, maar als alles achter de rug is kan ik misschien beginnen met het allemaal een plekje te geven.

Groetjes Marianne mama van Ruben en *

Heeeeeee meissie. Nee helaas kan niemand dit verlies makkelijker maken, want dan deed ik dat graag voor jullie. Wat zielig dat zo`n klein manneke dan helemaal in tranen is, dat zal jullie ongetwijfeld ook diep geraakt hebben. Dikke zoen voor jullie en alvast sterkte voor de komende week.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

{{{{{Marianne, Niels en Ruben}}}}}

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 23 May 2009 20:01:56

Wat verschrikkelijk Marianne.

Ik wens jou, je partner en Ruben heel veel sterkte toe.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte voor jullie alledrie, en neem de tijd om het te verwerken.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Lieve Marianne en Niels en kleine Ruben
Woorden schieten te kort
Ook ik ben erg ontdaan van dit bericht
Als ik dichterbij je zou wonen kwam ik je een knuf geven en proberen je te steunen
Lieverd heel veel kracht
En vergeet niet we zijn er voor jullie
heel veel liefs

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Lieve Marianne,

Wat verschrikkelijk lief en attent dat je juist nu nog denkt aan een topic voor de verjaardag van de kleine Lieke.

smak

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lieve Marianne, ik las dat zinnetje en ik dacht dat is niet waar, maar helaas verkeerd gedacht. Het was jullie zo gegund. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Denk aan jullie.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Wat verschrikkelijk verdrietig… heel veel sterkte! Ik vind het heel erg voor jullie.

liefs.

quote:
Dit weekend wachten we nog even af, en maandag zullen we contact met het ziekenhuis opnemen voor een curretage. Dit word nog trieste week, maar als alles achter de rug is kan ik misschien beginnen met het allemaal een plekje te geven.

Groetjes Marianne mama van Ruben en *

Hoe gaat het meis? En wanneer moet je gecurriteerd worden? Denk aan je!