gefeliciteerd met eliza
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ze zijn vast druk aan het genieten, Brenda! Maar ik hoop ook snel op foto’s. Ben heel benieuwd. Baby foto’s zijn altijd zooooooo lief!
ja weet ik maar dacht als ze nu toevallig het leest ze ff snel een fototje neer kan zetten ben te nieuwschierig haha.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ja weet ik maar dacht als ze nu toevallig het leest ze ff snel een fototje neer kan zetten ben te nieuwschierig haha.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Ja, ik sta ook te popelen om een foto. Die van Gytha is ook zo lief!
Dus bij deze Eva: WIJ WILLEN EEN FOTO!!
Ah laat dat arme kind toch. Ze is nog helemaal in de ban van de baby…
Betekend niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoor
Groetjes,
Michèle
BedanktBedanktBedankt voor alle felicitaties!
wat een wonderbaby ! slaapt de hele dag + nacht!
ik moet haar wakker maken voor een voeding dus geen slapenloze nachten hier (A)
hoe moet dat foto’s plaatsen? dan laat ik die zeker even zien!
xx.Eva.
Wat heerlijk meid! Geniet er maar lekker van, dat komt niet veel voor (dat ze 's nachts ook gelijk zo goed doorslapen). Als je mazzel hebt, blijft dat zo. Ik zal voor je duimen!
Groetjes!
Eva, als je het niet kan dan kun je ze ook naar Asje mailen dan zet zij ze er op voor je. Zijn jullie lekker aan het genieten van elkaar??
Groetjes,
Michèle
Naar Asje toch, niet naar Sje. Nou ja, misschien kan zij het ook wel. Ben benieuwd naar de foto’s!
Groetjes!
Kom maar op meis, ben ik lekker de eerste die de foto`s ziet
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik probeer je te mailen, maar krijg de mail steeds terug. Via ikkeben kun je mij mailen ( op me naam klikken ), mail me dan je goede mail adres dan krijg je vandaaruit de mijne waarop je je foto`s kunt sturen. Je kunt ze ook uploaden via ikkeben.
het lukt niet een mail sturen, dan staat er vul een geldig email adres in … snap er niets van…
dan maar evev via hier en als je hem gelezen hebt wil je dat dan even zeggen dan verwijder ik hem weer
xx.Eva.
Ik heb je gemaild en in de topic je mail adres verwijderd.